Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Tron Bårdgård

[#60286] Søket etter etterkommerere etter Helga Mollø-Christensens (død ca 1970)

Recommended Posts

Gjest Tron Bårdgård

Helga Mollø-Christensens skrev i 1942 en bok som het 'Mat i Krigstid'. Denne boken ønsker jeg å få tillatelse til å legge ut på nett i forbindelse med et prosjekt som jeg holder på med. Jeg kontaktet forlaget og ble henvist til å spørre etterkommerne om tillatelse da Helga Mollø-Christensens selv hadde død på 1970 tallet. Har prøvd diverse nettsøk men har ikke klart å finne noe og håper at noen her kan hjelpe meg. Med vennlig hilsen Tron Bårdgård

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Yngve Nedrebø

Helga Mollø-Christensen var født 3. november 1890, og døde 3. august 1978 (Kilde: Gravminner hos DIS-Norge). Hun er gravlagt på Vestre Gravlund i Oslo, og jeg antar på den bakgrunn at dødsfallet er meldt til Oslo skifterett. Dødsmeldingen vil inneholde opplysninger om arvingene.Jeg kan ikke si sikkert om dødsmeldingene fra Oslo er avlevert til Statsarkivet i Oslo, og ville ha rettet en forespørsel til Oslo byfogdembete: Besøksadresse: C. J. Hambros plass 4, 0164 Oslo, Postadresse: Postboks 8003 Dep, 0030 Oslo, Telefon: 22 99 92 00, Fax: 22 99 93 00, E-post: oslo.byfogd@domstol.no, Internett: www.domstol.no/obyf.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Tron Bårdgård

Takker så mye for hjelpen skal ta kontant med byfogdembete og høre med dem.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.