Gå til innhold
Arkivverket

[#60286] Søket etter etterkommerere etter Helga Mollø-Christensens (død ca 1970)


Gjest Tron Bårdgård
 Del

Recommended Posts

Gjest Tron Bårdgård

Helga Mollø-Christensens skrev i 1942 en bok som het 'Mat i Krigstid'. Denne boken ønsker jeg å få tillatelse til å legge ut på nett i forbindelse med et prosjekt som jeg holder på med. Jeg kontaktet forlaget og ble henvist til å spørre etterkommerne om tillatelse da Helga Mollø-Christensens selv hadde død på 1970 tallet. Har prøvd diverse nettsøk men har ikke klart å finne noe og håper at noen her kan hjelpe meg. Med vennlig hilsen Tron Bårdgård

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Helga Mollø-Christensen var født 3. november 1890, og døde 3. august 1978 (Kilde: Gravminner hos DIS-Norge). Hun er gravlagt på Vestre Gravlund i Oslo, og jeg antar på den bakgrunn at dødsfallet er meldt til Oslo skifterett. Dødsmeldingen vil inneholde opplysninger om arvingene.Jeg kan ikke si sikkert om dødsmeldingene fra Oslo er avlevert til Statsarkivet i Oslo, og ville ha rettet en forespørsel til Oslo byfogdembete: Besøksadresse: C. J. Hambros plass 4, 0164 Oslo, Postadresse: Postboks 8003 Dep, 0030 Oslo, Telefon: 22 99 92 00, Fax: 22 99 93 00, E-post: oslo.byfogd@domstol.no, Internett: www.domstol.no/obyf.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.