Gå til innhold
Arkivverket

[#60309] Karolina Josefina Karlsson f 8 mars 1891 i Strinda


Gjest annika forsberg
 Del

Recommended Posts

Gjest Susanne Lundmark

Hej alla! Nu har jag 'interjuvat' min mormor ang. Karolina Josefinas härkomst... Min mormor säger nu att det nog var Karolinas mormors mor som var same... vilket skulle innebära i detta sammanhang att det är Johanna Kristiansdotters mamma som var same... Hon kan ju ha bott på den norska sidan även om Johanna är född i Åre... Någon som har information om denna kvinna? Ska försöka hitta henne själv, men har inte tillgång till Svenska geneline mer än på måndagar ännu... Får väll vänta eller hoppas att någon här kan hjälpa! Tack för hjälpen än en gång. MVH Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest annika forsberg

Hej igen. På anbytarforum Lenke har Arnvid Lillehammer en hel del om familjen Holmgren (enl Jonny Mydland i inlägg ovan är ju modern till Johanna Kristiansdotter Anne Marie Holmgren) där kanske du får någon ledråd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.