Gå til innhold
Arkivverket

[#60312] Halvor Olson Hestekind, Etnedal og huslyden hans - kvar er emigrasjonen 186?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

FT1865 for Hestekind i Etnedal (Sør-Aurdal) syner denne huslyden:~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Ole Svendsen Husfader g Gaardbruger og Selveier 1839 Nordre Aurdals Prgj.Anne Halvordsdatter hans Kone g 1841 Søndre Aurdals Prgj.Anne Olsdatter deres Datter ug 1864 Søndre Aurdals Prgj.Halvord Olsen Konens Fader g Føderaadsmand 1814 Søndre Aurdals Prgj.Marit Knudsdatter hans Kone g 1808 Søndre Aurdals Prgj.Oleana Halvordsdatter deres Datter ug hjelper Forældrene i Husholdningen 1846 Søndre Aurdals Prgj.Gunhild M Halvordsdatter deres Datter ug 1851 Søndre Aurdals Prgj.Helena Halvordsdatter deres Datter ug 1853 Søndre Aurdals Prgj.Andreas Eriksen Inderst g Forpakter, Daglønner 1842 Nordre Aurdals Prgj.Berte K. Halvordsdatter hans Kone (Føderaadsfolkenes Datter) g 1844 Søndre Aurdals Prgj.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Kårmannen Halvor Olson og truleg det meste av denne huslyden utvandra til Amerika før 1870, men eg finn dei ikkje i utvandringslistene over Christiania, og heller ikkje finn eg utflyttingslister frå Sør-Aurdal/Bruflat der denne huslyden syner.Kanskje nokon med lokal kunnskap kan fortelja meg KVA ÅR dei utvandra?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Ottar for perfekte opplysningar. Merkeleg at desse folki ikkje er registerte i Christiania, men det spelar ingen rolle so lenge resultatet er oppnådd!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Darin Flansburg

Hi Lars,do you have more information on this family in America? You can find them in the S-AGA database here:LenkeThis is the databse that Per Odd Smelhus and I have been working on.Darin Flansburg Baxter, Minnesota

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.