Gå til innhold
Arkivverket

[#60331] Bredde på knapperad


Gjest Geir Thorud
 Del

Recommended Posts

Gjest Geir Thorud

Raden med knapper for blading i register/pantebok (den med piler og andre knapper) brekkes på min 1024x768 skjerm. 'Mitt utvalg' er knappen lengst til høyre på første rad, så kommer det to knapper på neste rad. Øverst på siden forsvinner den andre raden bak bildet. Det er god plass på hver side av radene, og det kan vel også tenkes at man kan redusere antall bokstaver i knappene noe ved å velge litt andre ord, samt redusere bredden på tekstfeltet for sidevalg.Bruker IE 7.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir Thorud

Ser at knapperadene er blitt noe bedre, kun en Hjelpeknapp på andre rad.Kan følgende betegnelse på knappene gjøre det enda bedre?'Nytt valg' istedenfor 'Opphev valg''Mitt valg' -'- 'Mitt utvalg''Panteregister' -'- 'Standard visning''Velg pantebok' -'- 'Søk etter pantebok'Det som nå er blitt endret til 'Panteregister' ved visning av pantebok kan også hete 'Velg pantebok' ....Men Nynorsken etc. holder jeg meg unna ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.