Gå til innhold
Arkivverket

[#60332] Johannes Johannesson Stedje (1848-1939) - konene hans - Sogndal/Jølster/Lindås?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

FT1900 for Øiene øvre, Stedje i Sogndal syner denne huslyden:~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Johannes Johannessen hf g gaardbruger S 1848 Sogndal NBJohanna Olsdatter hm g husmor 1856 Lindaas SBOla Johannessen s ug søn 1887 Sogndal NBOla Rasmussen s ug søn 1887 Jølster NBSynneva Johannesdatter d ug datter 1891 Sogndal NB~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Johannes Johannesson Stedje gifte seg første gongen i Sogndal 31.5.1872 med Synneva Nilsdotter, fødd på Nedre Æri i Lærdal 31.3.1848. Dei fekk elleve born, og Synneva Johannesdotter (ovanfor - f. 1891) var det yngste.Synneva Nilsdotter er IKKJE gravlagd i Sogndal mellom 1891 og 1900!Johannes og Johanna Olsdotter (kona frå FT1900) er IKKJE vigde i Sogndal mellom 1891 og 1900!Kvar er so Synneva avlidi, og kvar er Johannes faren for å finna seg ny kone? Ho var fødd på Lindås og hadde tydeleg ein son Ole Rasmusson fødd i Jølster!Om nokon med lokal kunnskap kan hjelpa meg finna ut meir om denne ''konevekslingi'' hans Johannes, ville eg setja svært stor pris på det.Ogso er eg interessert i opphavet på Lindås til Johanna Olsdotter?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Kan dette være dåpen til Johanna Olsdatters sønn, Ole, i Jølster i 1887? - Sogn og Fjordane fylke, Helgheim i Jølster, Klokkerbok nr. B 1 (1853-1887), Fødte og døpte 1887, side 173 (nr. 5) LenkeGrethe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Løsningen i innlegg 2 kan stadfestes. Ola Rasmussen Stedje, født 9. mars 1887 på Navnløs i Jølster, og sønn av Rasmus Zakariassen og hustru Emmerentze Johanne Olsdatter, ble konfirmert i Stedje 1. juni 1902, 'meget godt'.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Klarer noen å tyde hvor Emmerentze Johanne er konfirmert? Det kunne sette oss på sporet av begge foreldrene.Grethe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Ser av vielsen i 1899 at bruden er født på Toftegaard og er datter av Ole Olsen. Jeg finner en forpakter Ole Olsen Toftegaard i Lindås. Han hadde en datter til dåpen i 1856, men hun er døpt Marie Johanne, se: [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=16&filnamn=dp12631816&gardpostnr=6668&personpostnr=19971&merk=19971#ovre>LenkeDenne Ole hadde også en sønn døpt i Lindås: Ole, 1858 Lenke og datteren Dorthea, f. 1861

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Grethe, Yngve og Johan for kjempeflotte innlegg! Kva dei gjorde i Fjaler, er ikkje godt å seia, men poenget var å finna dei...Eg ser at Emmerentse Johanne vart konfirmert i Jølster i 1872, og der står det noko om ''Marie/Emmerentse Johanne'', og det syner seg ho er fødd i Lindås 12.6.1856 under namnet Marie Johanne Olsdotter!! Soleis er opphavet hennar klårt.MEN, det som framleis er eit stort ''mysterium'', kvar vart det av første kona til Johannes Johannesson? Ho er ikkje innførd som avlidi i Stedje sokn i Sogndal!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.