Gå til innhold
Arkivverket

[#60343] Ole Iversen Sr. (1780-1857) og Jr. (1828-1888) - kjøpmenn i Bergen - kva slag?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Ole Iversen (Senior), døypt i Hafslo i Sogn 6.12.1780 og avliden som ''bedemand'' i Bergen 3.4.1857, og yngste sonen hans:Ole Iversen (Junior), fødd i Bergen 27.3.1828 og avliden som kjøpmann i Bergen 12.9.1888, var båe kjøpmenn i Bergen.Ole Iversen (Senior) budde først i 24. rode nr. 3, men flytt i 1820-åri til 7. rode nr. 27, medan Ole Iversen (Junior) starta opp i 16. rode nr. 15 og frå slutten av 1860-åri i 17. rode nr. 49. Eg finn ikkje Junior i 1865, men i 1875 er han i 17-49, berre titulert ''kjøpmann'', og då enkja hans døydde i Bergen i 1920 (Dorothea Iversen), er ho ''kjøpmannsenkje''.Er det mogeleg å finna ut KVA SLAG KJØPMENN desse karane var?Elles syner eg til tema #49430 der eg etterlyser opplysningar om borni til Ole Iversen (Senior). Dødsmeldingi hans fortel oss at tre myndige born levde i 1857, Ole Iversen (Junior) var ein av dei, men kva med dei andre?Iver Johan Iversen, fødd 27.1.1817, vart konfirmert i Nykyrkja i Bergen i 1834, men eg finn han ikkje sidan att nokon stad...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
Gjest Lars Maersk Hansen

Det kan fremgå af skifteprotokollerne hvilke slags varer de havde i lager. Det står f eks meget detallieret om både varetype og mängde i et skifte i Bergen fra 1699. Men jeg ved ikke om skifterne var lige så detallierede i 1800 årene. Så jeg foreslår et besög på statsarkivet i Bergen.Lars

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Maersk Hansen

Eller stil spörgsmålet i arkivforumet til Statsarkivet i Bergen (under velg gruppe). Da kan du også samtidigt spörge om arvinger som nävnes i skiftet.Lars

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.