Gå til innhold
Arkivverket

[#60350] hvor ble det av Peder Eriksen Engsletten f 26.11.1844 Løten?


Gjest Helen Johanne Berget
 Del

Recommended Posts

Gjest Helen Johanne Berget

Kan noen hjelpe meg å finne Peder Eriksen Engsletten f.26.11.18944 Han levde nok i 1864 da han fikk et barn med Anne Johansdtr.Ekrum Deres barn var Edvard Pedersen (han tok Monsen navnet da Anne ble gift med Ole Monsen fra Søplet De flyttet til Modum)MVH Helen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helen Johanne Berget

Takk for svaret.Det er denne Peder jeg leret etter.Kan du finne ut om han var gift.Har han emigrert eller på noen annen måte forsvunnet fra Løten? Han finnes ikke i folketellingen for 1865Han sett etter i dødsfallprotokollen fra 1865 -1872Har han stukket av fra sine forpliktelser?MVH Helen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helen Johanne Berget

Takk Carsten.Det er nok rette Peder eller Petter Eriksen.Han bodde da i 1865,som du var så snill å finne for meg, i Christiania.Han var da ugift.Det er ingen mulighet for at han kan ha giftet seg senere! Hjertelig takk for hjelpen MVH Helen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.