Gå til innhold
Arkivverket

[#60360] Bertina Turina Ellingsdatter f.1839-08-19 Trondheim


Gjest Mari Johansson
 Del

Recommended Posts

Gjest Mari Johansson

Har sökt efter Bertina Turina men jag hittar inte henne i kyrkböckerna. Kan någon hjälpa mig att hitta hennes föräldrar och eventuellt några syskon. Hon gifte sig med Jens Jensen Vold f. 1830-08-14 Röros. Mvh Mari

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ann-Mary Engum

Disse personene emigrerte visst til Usa?Utdrag fra lenken jeg legger ved: In search of any information on the Jens WOLD family. Jens WOLD of Trondheim(?), Norway, married Bertina Turina ELLINGSON of Norway. I do not know if they were married in Norway or US. They settled in Hesper, IA and had six children: Emma, Ella, Theodor, Louise, John, and Elling. According to LDS information I have, they are listed as Jens JOHNSON WOLD. Each of the six children have the JOHNSON name listed before WOLD. Theodor WOLD was my great-grandfather. There was a serious split in the family in the early 1900s and the WOLDs an aunt of mine was in contact with declined to offer any information.http://iagenweb.org/winneshiek/query98.htm Ann-Mary

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mari Johansson

Först till Carsten, det kan vara hon, jag måste kolla upp lite mera men allt verkar ju stämma, jag får återkomma till dig. Ann-Mary , denna Karen som har lagt ut den efterlysningen är min tremening, hennes great grandfathers dotter Alvira var gift med min morfars kusin Andrew Manuel Stenstrom. Jag visste inte att hon hade lagt ut den så det var kul och få se. Jag har kontakt med Karen i Usa, hon bor i Portland, Oregon, Usa. Nu försöker jag hitta släkten i norge så att jag kan skicka till henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.