Gå til innhold
Arkivverket

[#60362] skifte Valentin Andersen Hopen Brandsøy 1779-1806 S&F


Gjest Ragnar Halvorsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Ragnar Halvorsen

Er det mulig å få vite hvem som er nevnt i skifte til Valentin Andersen Hopen ?Leter etter opplysninger om foreldrene til Valentin.Lenke mvh Ragnar Halvorsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Dato 6. oktober 1790, enke Guni Johansdatter, lagverge Jacob Pedersen Ousen, og barna Anders, 36 uker, verge Ole Larsen Nedre Helde i Førde, og Kassi, 3 år, verge Jonas Simensen Houge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leif Øren

Foreldra til Valentin Andersson Hopen er:Anders Samuelson Hopen/Sandvik (ca. 1720-1788) ogGunni Hendriksdotter Sandvik/Trettevik (ca. 1710-1788). Gunni var først gift med Einar Sjursson Sandvik.Eg har i mine notat førd opp at Anders Samuelson var sonen til Samuel Larsson Svardal og Brite Johannesdotter Sunnarvik, men heilt sikker er eg ikkje på dette. Gunni Var dotter til Hendrik Person Trettevik og Marthe Gunnarsdotter Trettevik. Det er skifte etter Anders Samuelson/Gunni Hendriksdotter i 1788.Gardane Hopen og Sandvik er i same område.Mvh. Leif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.