Gå til innhold
Arkivverket

[#60371] Hans Ellendson Supphellen, f. Balestrand 1869 -gardbrukar på Lindås eller Hamre?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Hans Ellendson Supphellen, fødd i Balestrand 29.4.1869, gifte seg i Balestrand 5.6.1902 med Britha Endresdotter Distad, fødd i Balestrand 5.11.1862. Dette parfolket skal ifølgje bygdeboki ha kjøpt seg gard på Lindås.Bygdebokskrivaren for Lindås dreg ikkje kjensel på desse namni, so no vonar eg at einkvan i Brukarforum kan hjelpa meg? Kanskje budde dei i eitt av naboprestegjeldi til Lindås - Hamre eller Meland eller Manger eller Radøy?Kanskje nytta dei eit lokalt gardsnamn i staden for Supphellen?Eg er på leiting etter nøyaktig bustad og dødsdatoar for dette parfolket og takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til deg, Carsten, for eit framifrå innlegg. Eg har søkt løitt vidare og finn at mori Britha Olsdotter døydde på garden Vatne i Seim sokn, Alversund 14.2.1916. Og DIS-Noreg syner dei to småjentene frå 1907 som gravlagde på Seim kyrkjegard:Berta Vatne 28.10.1905-25.8.1987Anna Vatne 8.7.1907-6.1.1993So då manglar me berre leddet imellom, Hans og Britha VATNE?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Heisan, Carsten, her var det komme eit innlegg til, medan eg arbeidde med mitt, men konklusjonen vert den same... Nok ein stor takk for hjelpi til deg so langt!Med venleg helsing,Lars

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjell Johannessen

Dette stemmer med mine notater. Videre har jeg notert at de to søstrene var ugift og bygget hus sammen på Vatne. Dessverre var jeg ikke flink å dokumentere den tiden, men jeg mener å huske at det var en pensjonist fra Statsarkivet som du kjenne Lars som gav meg disse opplysningene. Jeg tror også det var snakk om en sønn som flyttet til USA. Jeg har alle brevene fra vår felles venn, og skal gå igjennom disse.Med vennlig hilsenKjell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.