Gå til innhold
Arkivverket

[#60390] Johan Jørgen Brandt


Gjest Ove-Kjell Sakseid
 Del

Recommended Posts

Gjest Ove-Kjell Sakseid

I 1759 flytte J. J. Brandt frå Bergen til Norheimsund. Han hadde tidlegare kome frå Holstein i Tyskland. I tillegg til at han var tilknytt kyrkja som klokkar, var han skomakar. Kjende born: Abraham, Isak, Jakob, Sara og Rebekka. Isak vart skipper. Han gifte seg inn i eit handelshus i Holland. Ein gong då Napoleon truga, vart han vald til ein av forhandlarane frå byen han budde i. Men Isak gjekk konk og flytte til Ullensvang der han prøvde seg som skulehaldar, utan å lukkast. Kan nokon hjelpa meg med meir kunnskap om slekta? Det kunne vore av interesse å vita meir om far Johan, hittebarnet frå Flensbourg, som han kalla seg, og om Isak og tida hans i Holland. Men alt anna om slekta er og av interresse. Takkar. Helsing Ove-Kjell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torgeir Kvalvaag

Nede på denne siden finner du i det minste en skomakersvenn Johan Brandt som gifter seg 3.mars 1754LenkeHer er det flere med etternavnet Brandt som har fornavn fra Bibelen. Men om dette er riktig mann, se det vet jeg ikke.Hilsen Torgeir

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ann-Mary Engum

Johan Brandt (egentlig Johan Jørgen Brandt)og Maria Gewers(egentlig Marie Hansen Gievers),viet 3 mars 1754: [url="http://digitalarkivet.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=10&filnamn=vigd1663_1&gardpostnr=3090&merk=3090#ovre>LenkeDeres barn:Isach Johansen Brandt,døpt 17 mars 1758: LenkeJacob Johansen Brandt,født omkr 1760: LenkeSara Johansen Brandt,født omkr 1762: LenkeRabecca(Rebecca?)Johansen brandt,født omkr 1764:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ann-Mary Engum

Hei Ove-Kjell!Kan dette være 'din'Jacob Johansen Brandt? På FS fant jeg Jacob Brandt,født 1759,Bergen,gift 6 mars 1792 i Bergen med Margrete Iversen Bochman.Jacob døde : 5 juni 1808 i Bergen.Margrete var født 1764 , Skaanevik, Hordaland,og døde i 1797. Hennes foreldre var Iver Arntsen Bochman og Mette marie Christensen. LenkeAnn-Mary

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torgeir Kvalvaag

Ut fra 'Vigde i Bergen' må det i generasjonen før Johan Jørgen Brandt ha vært en rekke Brandt'er med fornavn som Peter, Lars, Henrich og Johan. Var dette brødre, eller er det en annen forklaring?Den Marcus Brandt som 13.november 1736 giftet seg med Helche de Rytter var formodentlig identisk med den enkemannen Marcus Petersen Brandt som 7.november 1757 giftet seg med Birthe Magrethe Due?Som Ove-Kjell er jeg interessert i alt om denne slekta (om det er ei eller flere ved samme navn). Spesielt interessant for meg er Marcus og Helche de Rytter.HilsenTorgeir

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ove-Kjell Sakseid

Eg er ny brukar av sidene, og ikkje så kjend med data. Eit innlegg eg skreiv tidlegare, er ikkje kome med. Difor repeterer eg hovudpunkta i det: Johan Jørgen var gift 1. gong med Maria Hansdtr. Giævers og var fødd i Bergen i 1734. Faren var truleg bakar og heitte Hans. Ho vart titulert mademoiselle. Året etterat yngstedottera, Rebekka, var fødd, døydde ho (1769), og Johan gifte seg med Anna Margrethe Jacobsdtr. Fruis. I folketeljinga i 1801 er det sagt at ho var 70 år. Alle borna er fødde av 1. kona. Abraham døydde i 1756, 11 år gammal. Isak vart fødd i 1757, Jakob i 1762, Sara i 1765 og Rebekka i 1768. Men kvar kom Johan frå og kva opplevde Isak i Amsterdam då han budde der? Takk til dykk som engasjerar dykk. Det er kjekt å høyra frå dykk alle. og me er på sporet. Ove-Kjell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.