Gå til innhold
Arkivverket

[#60423] skifte Anders Ingvaldsen Steindalen Bransøy 1752-1756 S&F


Gjest Ragnar Halvorsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Ragnar Halvorsen

Er det mulig å få vite hvem som er nevnt i skifte etter Anders Ingvaldsen Steindalen Brandsøy ?Lenkemvh Ragnar Halvorsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torodd Kinn

Ved skiftet i Steindalen etter Anne Abrahamsdotter 5. juni 1732 var dette arvingane:enkjemannen Anders Ingvaldssonbarna:(1) Ole Andersson, gift,(2) Abraham A., soldat 24 år,(3) Samson A., 17 år,(4) Ingvald A., 10 år,(5) Nils A., 6 år,(6) Peder A., 5 år,(7) Søren A., 3 år,(8) Anders A., 1 år,(9) Dorte Andersdotter, 21 år,(10) Eli A., 18 år,(11) Ingeborg A., 14 år. Ifølgje Soga om Flora, s. 761:Ved skiftet i 1753 etter Anders Ingvaldsson Steindal var dette arvingane:(1) avlidne Ole A. si dotter Marte,(2) Abraham A. Knapstad,(3) Samson A. Vassbotnen,(4) Nils,(5) Ingvald,(6) Peder, 22 år,(7) Søren,(8) Dorte A. g.m. Ole Bårdsson Seterli,(9) Eli A. g.m. Mons Hopen,(10) Ingeborg A. g.m. Ole Pedersson Steindal.Den yngste guten, Anders, var altså død. Ved skiftet etter Peder Abrahamsson Knapstad i 1756 finn ein dette om barna til Anders og Anne Steindal:(1) avlidne Ole si dotter var g.m. Anders Pedersson Svardal(2) Abraham var død, barn: Johannes, Anders, Karsten, Anne, Kari, Orlaug, Magnhild(3) Samson budde i Vassbotnen.(4) Ingvald budde på Endestad.(5) Nils budde i Langedalen.(6) Peder budde på Brandsøya.(7) Søren tente i Høyvika. (I 1759 budde han på Hatleset.)(8) Dorte var gift i Seterlia.(9) Eli var enkje i Hopen.(10) Ingeborg var gift i Steindalen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torodd Kinn

Berre hyggjeleg!Eg kan leggje til at eg stammar frå yngstedottera Ingeborg Steindal, så der kan eg eventuelt supplere med meir, om du vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ragnar Halvorsen

Tusen takk ToroddMin kones aner er fra datteren Eli Andersdtr. Steindalen som ble gift med Mons Knutsen Hopen.Jeg tar i mot alle opplysninger jeg kan få med stor takk.mvh Ragnar Halvorsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torodd Kinn

Ved nærare ettersyn ser eg òg at eg stammar frå eldstesonen, Ole Andersson Knapstad.Når det gjeld Ole Andersson Knapstad, var han gift med Brite Jensdotter Knapstad, som var dotter av Jens Johansson og Gjertrud Knutsdotter. Ole og Brite hadde éi dotter, Marte Olsdotter. Det var skifte etter Ole 4. juni 1744, og då var Marte på 9. året.Brite Jensdotter gifta seg igjen med Hans Pedersson Knapstad i 1745. Det var skifte etter Brite 31. mai 1780, og då var arvingane enkjemannen Hans Pedersson og barna: (1) Marte Olsdotter g.m. Anders Pedersson Steindal, (2) Gjert Hansson Knapstad, (3) Oline Hansdotter, 35 år.Vidare til Ingeborg Andersdotter Steindal: Ho var gift med Ole Pedersson. Det var skifte etter Ole 22. mai 1784, og då var arvingane enkja Ingeborg Andersdotter og barna: (1) Ole Olsson Steindal, (2) Anders Olsson Vasset, (3) Anne Olsdotter g.m. Mikal Andersson Øvre Standal, (4) Mari Olsdotter g.m. Knut Pålsson Steindal, (5) Pernille Olsdotter, ugift 35 år.Anders Pedersson Steindal (som Marte Olsdotter var gift med) og Ole Pedersson Steindal (som Ingeborg Andersdotter var gift med) var brør, søner av Peder Hansson og Marte Hansdotter Svardal.Marte Olsdotter og Anders Pedersson Steindal hadde dottera Pernille Andersdotter (og sikkert fleire barn, men det har eg ikkje oversikt over enno). Pernille var kona til Ole Olsson Steindal, son av Ingeborg Andersdotter og Ole Pedersson.Dersom du synest dette var forvirrande, har du min sympati, for det er eit inngifte her som gjer ting svært innvikla:Ekteparet Ole Olsson Steindal og Pernille Andersdotter Steindal var for det første syskenbarn (fedrane var brør), og dessutan var Ole syskenbarn til Pernille si mor Marte Olsdotter (Ole si mor og Marte sin far var sysken).Viss du forstår kva eg meiner ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ragnar Halvorsen

Tusen takk ToroddJeg 'tror' jeg skal klare å få satt det riktig sammen.Når det gjelder Staeindalen, så fant jeg ett innlegg om en slektsbok, er dette samme Steindalen som denne familien tilhører ?(((33486: NY SLEKTSBOK FRA STEINDALEN I SUNNFJORD Fylke: Brukarforumet -------------------------------------------------------------------------------- K. Huseby, vestfold, 22.10.2005 11:17 (1) Årets slektsbok :o) Olav Stendal fra Naustdal er ferdig med boka si 'Ei fjellgrend i Sunnfjord - Steindalen Slekter og Samfunn'!Det er for meg med solide røtter derfra noe av det beste som er hendt slektsmessig i år:o) Der fikk jeg 'bonus' ved at han har funnet tilbake i mine røtter bortimot 400år, og det skjer ikke hver dag!Det er en bok som passer enhver slektsinteressert person, der det er beskrivelser og skildringer fra ei lita fjellbygd med mange fellestrekk til enhver bygd på vestlandet. Spesielt for deg som slekter til Steindalen eller omegn er dette virkelig årets julegave, for tenk at nå nærmere seg jul med stormskritt....Ønsker du boken så send meg en mail (ka-huse@online.no)for adressen til forfatteren eller finn den på gule sider.Fornøyelig lesning! Mvh K. Huseby ))) mvh Ragnar Halvorsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torodd Kinn

Takk for tipset! Denne boka kjende eg ikkje til. Har funne adressa til Olav Stendal, så eg skal kontakte han.Mi tilknyting til Steindalen går gjennom dette ekteparet -- Ole Olsson og Pernille Andersdotter -- som var så innvikla i slekt. Sonen deira, Anders Olsson, hamna i Eikevika på Storøya, og derifrå går generasjonane over Batalden til Kinn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ragnar Halvorsen

Da har jeg også fått tak i Olav Stendal og bestilt boken.Har også fått kjøpt : Soga om Flora av Albert Joleikog fra Askevoll bygdebok IIA, IIB og III.De var desverre utsolgt for Bind I., så dersom det er noen som har ett eksemplar av den å selge så er jeg svært intresert.mvh Ragnar Halvorsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.