Gå til innhold
Arkivverket

[#60424] Ny servar, kan føra til problem.


Gjest Jan Oldervoll
 Del

Recommended Posts

Gjest Jan Oldervoll

Me har bytt servar til databasesøka. På den gamle Fujitsu-servaren er det gjort noko slikt som 300 millionar søk og han skal få litt rolegare dagar resten av si levetid. Det er vel tenkjeleg at eg ikkje har fått med meg alt som skal over på den nye, og at noko ikkje fungerer slik det skal. Meld frå her, så skal det nok koma seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oddvar Søreide

Eg kjem ikkje inn på manntall 1663-66 Sunnhordland og Hardanger prosti, men den trur eg har lagt ute lenge før du skifta server. Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

Får denne meldinga når eg skal godkjenna ei endring ved hjelp av korrekturblyant i 1801, Skånevik, Ølfernes; 'Unhandled Exception: Invalid filename'Mvh Ho Arnfrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Får ikke søkt etter et bestemt prestegjeld i lista når jeg går inn på fylke: Lenke Velger Hordaland og da får vi opp 'alle' og ingen mulighet til å 'dra ned lista'. Sjølsagt kan jeg skrive det inn under, men det var greitt slik som det var før da enkelte prestegjeld forandret navn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Dette problemet gjeld skanna kyrkjebøker og eg kan lite gjera med det. Eg er heller ikkje trygg på at dei ansvarlege les denne debatten. Kanskje det er best å leggja problemet inn som eit nytt tema i kyrkjeboksdebatten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.