Gå til innhold
Arkivverket

[#60429] Indeksering av Østre Toten Mini 1866-77


Gjest Geir Thorud
 Del

Recommended Posts

Gjest Geir Thorud

I denne boka hopper døpte fra side 130 til 158. Det har ikke 'listemodus' fått med seg, den stopper på 130.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Else B. Rustad

Hvis du står på side 130 og trykker 'neste side', kommer du til blank side 131. Trykker du 'neste side' enda en gang, kommer du til side 158. Slik virket det her hos meg.Mvh Else B.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Else B. Rustad

Det vet jeg nok ikke, Geir. Jeg har ikke hatt behov for å slå noe hverken av eller på ;-), jeg bare var inne på døpte, og bladde meg fremover.Mvh Else B.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir Thorud

Det virker på meg som om de færreste er klar over at det finnes noen som heter listemodus, fordi det ikke er spesielt lett å finne ut at den finnes, og heller ikke lett å aktivere den.Hvis du velger et fylke, så et sogn, så en kirkeboktype og så en listetype (f.eks) døpte - så havner du i listemodus. Du kan da bla i sidene med døpte uten å se andre typer sider innimellom (i de bøkene slike gap finnes), og det blir lettere å finne sidene med døpte når det er mange andre sider innimellom.Men, det er ikke som det skal være i denne boka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.