Gå til innhold
Arkivverket

[#60443] Tvillinger fra Eid. Til Amerika - når?


Gjest Karin Lothe
 Del

Recommended Posts

Gjest Hanne Line Osberg Eide

Nei, ikke min slekt.Er for tiden lei av å lese kirkebøker. Så da bruker jeg tiden til å hjelpe andre med søking i USA ettersom jeg har abonnment på ancestry.com.Du var så heldig at de hadde mer 'uvanlig' etternavn, og da er det vanligvis litt lettere å finne de igjen.- hanne line -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leif Erik Otterå

Jeg kan bare slutte meg til den beundring Karin gir uttrykk for. Selv har jeg lett etter en person med det 'umulige' navnet Sven Torger Olsen uten å finne noe etter 1920. Jeg må nok etterhvert skaffe meg et ancestry-abonnement, så kanskje verden åpner seg?leif erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne Line Osberg Eide

Leif: Ancestry abonnement koster flesk, men du har mulighet til å prøve i 14 dager. Men du må oppgi kredittkortnr, og så snart 14 dagene er over, så trekker de måned/års gebyr hvis du ikke har vært rask nok til å si ifra at du ikke vil ha det mer.Ev kan du til å begynne med ta månedsabonnement, det er dyrere enn årsabonnement, men da har du mulighet til å avslutte det raskere. Jeg begynte med måned og gikk senere over til årsabonnement.Alternativt kan du opprette eget tema her i debattforument for de personer du søker i USA (ev Canada). Mange som hjelper! Husk bare å få USA med i tittelen på temaet, og 'alt' du vet om vedkommende.PS: Det går an å finne folk med etternavnet Olsen også. :)- hanne line -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.