Gå til innhold
Arkivverket

[#60467] Karsten Martinsen (1909-1986) - Tørkop - Nesbygda - Svelvik/Drammen - opphav?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Eg freistar å finna opphavet til denne personen:~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Karsten MARTINSENfødd 5.4.1909 (uvisst kvar?)daud 4.1.1986 Drammengift ?.?.1938 (uvisst kvar?)~~~~Kirstine Ørbech Bergetfødd 29.9.1911 Sogndal i Sogndaud 6.10.1981 Svelvik~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Karsten var lastebileigar, og det vert fortalt at han og Kirstine budde i BARNDOMSHEIMEN HANS på Tørkop ved Nesbygda ''mellom Svelvik og Drammen''.Eg har søkt diverse kyrkjebøker for Strømm, Svelvik og Skoger, men finn ikkje lysingi, og heller ikkje finn eg korkje fødsli eller konfirmasjonen til Karsten Martinsen.Er det nokon med lokal kunnskap på den kanten som kan rettleia meg eller hjelpa meg finna nøyaktig fødestad for Karsten samt vigsli deira?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

I 1875 finner jeg Tørkop, matr. lnr. 167a og 167b på Konnerud, men ingen Martin eller Martinsen. Men det finnes 2 ugift døtre der da. Mariane Olsdt. f. 1874 Konnerud på 167a og Hanna Olausdt. f.1871 Konnerud på 167b.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Berit og ikkje minst til Marit for framifrå innlegg. Du Marit har nok heilt klart funne rette person. No er det berre vigsli som manglar, men eg fryktar den kanskje vert ganske so vanskeleg..., eller...?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Marit for eit framifrå innlegg. Eg er skikkeleg imponert og svært takksam! Problemet er med dette heilt løyst!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.