Gå til innhold
Arkivverket

[#60479] Brynjulf Johnson Kyt(h)e, fødd Voss 1858 - utvandra til Amerika kva tid? - 1876?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Husmannssonen Brynjulf Johnson frå plassen Geilane under Kyte på Voss var fødd på Voss 13.8.1858 og skal ifølgje amerikanske kjelder ha utvandra til Amerika i 1876, men eg finn han ikkje i passasjerlistene over Bergen hamn! Han gifte seg i Minnesota i 1883.Er det nokon med lokal ''teft'' som kan spora utvandringi til Brynjulf?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne Line Osberg Eide

Rune kom meg i forkjøpet.Sjekket US folketellinger først, og der sto det også 1875.- hanne line -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Rune og Hanne Line. Eg må ha stava Brynjulf feil, for eg fann han ikkje, men no er opplysningi på plass, og er svært takksam!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marianne Bakketun

Brynjulv vart han døypt - av foreldra John Herlaugs. Kyte og Brita Andersdtr.Det er litt forvirrande det som står på utvandra - guten er oppførd som jente (f). Lurer på kven dei to jentene er?Marianne Bakketun

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marianne Bakketun

Må rette meg sjølv - i ministerialbok for Voss står han oppført som Brynjel. Fødd 20. august 1858 og døypt 17. okt. Sjå lenke: Lenke Nr 202. Vonar dette er rett mann.Marianne Bakketun

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.