Gå til innhold
Arkivverket

[#60495] Ludvig August Müller - hans arvinger.


Gjest Per Aase Andresen
 Del

Recommended Posts

Gjest Per Aase Andresen

Ludvig August Müller f 29.03.1868 - d 01.08.1922 i Bergen (antar det var i Bergen).Hva sier skiftet etter hans død om hvem som var hans arvinger?med vennlig hilsenPer Aase Andresen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per Aase Andresen

Hei Yngve.Takk skal du ha for du har undersøkt. Det er mulig at han kunne ha vært bosatt i Oslo eller Trondheim i 1922. Er det mulig å kontakte Statsarkivene i Oslo og Trondeim, med samme spørsmål som mitt første innlegg?mvhPer Aase Andresen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

I den trykte 'Dødsfald i Norge 1922' finner jeg teaterchef Ludvig Müller, død i Bad Neuheim 1. oktober, og gravlagt i Chr.ania 25. oktober 1922. Men kan det være samme mann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per Aase Andresen

Hei.Jeg vil tro det. At jeg har funnet at han døde i august 1922, må være en feilopplysning. Det finnes vel ikke kun en Ludvig Müller som teatersjef, og som døde i 1922. Takk skal du ha for opplysningen.mvhPer Aase Andresen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.