Gå til innhold
Arkivverket

[#60501] Forfedre til Andreas Johnsen, Lund (i Gulen) f. 1868


Gjest Harald Ommang
 Del

Recommended Posts

Gjest Harald Ommang

Hei!Andreas var min oldefar, min oldemor var Lisbeth Iversdtr Sellevåg f.1866.Om Lisbeth har jeg en laang rekke, mye takket være Kjellaug Petit, som også har henne i slekten et sted.Så langt har jeg funnet følgende om Andreas:Far: John Haldorsen, Lund, f. 13 Apr 1838, Lindås Mor: Gurine Andersdtr, f. 1848 Lindås, d. 16.7.1928 LundFarfar: Haldor Amundsen Hodne, f. 1803 Lindås Farmor: Bodille Johnsdtr, f. 1814 LindåsFarfars far: Amund Haldorsen, f. 1776, Hodne Farfars mor: Ingebor Olsdtr, f. 1773, HøyeOg foreløpig sier det stopp der...Noen som har noen av disse i slekten og har noe mer bakover? På forhånd takk!Harald

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

her er ihvertfall Amund Haldorsen med kone i ft 1801 for Lindås: [url="http://digitalarkivet.no/cgi-win/WebCens.exe?slag=visbase&sidenr=20&filnamn=f11263&gardpostnr=83&personpostnr=1330#nedre>LenkeHans stemor er der og: Brita Iversdtr Også flere av hans søsken.Da har du Brita og haldors ekteskap her: Lenke Han het da Haldor AndersenHer er Haldor Andersens første ekteskap med Ingeborg Olsdtr Yttre Hindenæs:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Takk for det Harald-:) Bare hyggelig å kunne hjelpe når jeg har fått så mye hjelp sjøl.mvh Kjellaugp.s. Lisbeth var tremenning til min oldefar, Klaus Hansson Rutledal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.