Gå til innhold
Arkivverket

[#60516] Hjelp. Feil i hoveløkka og feil* hele tida.


Gjest Berit Knudsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Berit Knudsen

Får ikke lagt inn eller svart på innlegg i Arkivforum. Problemer her også.Får se om jeg får lagt inn dette nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Eg forstår ikkje heilt kva som kan vera problemet. Må difor prøva litt. Dermed kjem det kanskje noko inkjeseiande svar i dette temaet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Grunnen til at ting ikkje er slik dei var er at det i dag vart lagt inn ei teneste som lagar sikkerhetskopi av innlegg på ein annan servar etter kvart som dei blir laga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Samme her, jeg må trykke på reload-knappen. Kommer inn her kun via Debatt-knappen i folketellingene. Men når jeg trykker på et tema, får jeg 'feil'.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marianne Solli

Ja, her har vært noe 'krøll', for jeg sendte inn et innlegg, som var inne i en kort stund, men som så spratt ut igjen. I mellomtiden var det en som hadde kommentert dette, ser jeg, men nå finnes det ikke der, så kommentaren 'henger litt løst'. Men skitt au, bare det har rettet seg, så er alle fornøyde.Hilsen Marianne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Reidar Oddløkken

Dette blir vel på siden i dette temaet, men er det slutt på tilbakemeldingene i e-posten om at 'du har laget et innlegg' i den eller den debatten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Reidar Oddløkken

Vedr. innlegg 9: Det er dette nedenstående varselet jeg lurer på om det er slutt på? da det ikke har kommet tilbakemeldinger på de siste innleggene.'Automatisk E-post sendt av WebDebatt'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

Tror nok ikke Jan fikk ordnet det før han dro på ferie. For meg er det like greit, innboksen blir jo helt full av disse meldingene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Are S. Gustavsen

Jan:Jammen kom det inn et par stykker her. Jeg har hatt en uvane med å samle på de, da disse ofte er de eneste referansene til hvor jeg har deltatt i debatter. Har nok et par tusen slik på lager. :-)Når man eventuelt får anledning til å søke i debatttekstene, vil jo kanskje behovet får slik automatiske debatt-e-poster reduseres. Men slike søkefunksjoner ligger vel litt frem i tid? Vel, helst etter at noen gjennomført sommerferien. ;-)Are

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Are: Du har også ein annan referanse til kvar du har delteke; nemleg korga di. Alle tema du har laga innlegg i blir automatisk lagt der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Knut Hansen

Hei.Sorry Jan men det er ikke tilfelle. Korga mi inneholder ikke alle debattene jeg har deltatt i, og det er ikke fordi jeg har slettet disse debattene fra korga. Jeg fant for ikke lenge siden en debatt jeg deltok i i 2006 som ikke var i korga mi. Jeg har etterhvert deltatt i noen debatter, så det er ikke mulig for meg nå å si hvor mange debatter som ikke har havnet i korga, men noen er det tydeligvis. Da er nok Ares (og min) 'hobby' med å samle på en svar-epost eneste sikre link til debatter som er av interesse.MvhKnut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Reidar Oddløkken

Ja, det er en referanse og jeg bruker stort sett å samle på i hvertfall èn fra hver debatt jeg har vært inne på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Christian Arentz

Jeg har i det siste begynt å klikke på knappen 'Legg i korga' nederst i de debattene jeg har interesse av, og dermed havner de tilsynelatende der, selv om jeg ikke deltar med innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Slik er det og slik skal det vera. O om du ikkje lenger har interesse av ein debatt, eller det er så lenge sidan dt har skjedd noko at d reknar med at debatter død kan du trykkja Ta or debatten. Dermd bli ikkje korga di så stor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Det ser ut til at det ble i orden etter du var inne (7).Men, jeg må stille et bagatell-spørsmål. Kurven min kan ikke telle, og har ikke kunnet det på lenge. Den sier jeg har 14 i kurven, men jeg har bare 11.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Den einaste forklaringa eg kan koma på er at du i korga di har tema som seinare er blitt sett passive og som difor ikkje blir vist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

PS. om du med passive mener slike som dere har 'skjult' så har jeg nok ingen av dem. Bare ganske vanlige debatter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.