Gå til innhold
Arkivverket

[#60570] Dødsfallsprotokoll for Tønsberg og Nøtterøy


Gjest Kai-Samuel Larsen-Vigardt
 Del

Recommended Posts

Gjest Kai-Samuel Larsen-Vigardt

HeiJeg har i en lengere periode vært på søken etter to tanter av min farmor. Jeg henviser til innlegget som omhandler disse to tantene; Maren og Clara: LenkeJeg fikk et tips om å se i dødsfallsprotokollen for der moren til Maren og Clara døde. Nå har det seg slik at jeg vet ikke om hun døde i Tønsberg eller Nøtterøy. Jeg vet kun at året skal ha vært 1939.Her er det jeg vet om moren deres: - Oline Marie Gurrik (født Knudsdatter, tidligere gift Gislerud). Hun var født 16.mai 1856 i Eiker. Hun var en tid bosatt på Nøtterøy, og i Tønsberg. Etter hva som har blitt meg fortalt skal hun ha vært bosatt en tid på gamlehjem, hvor hun også døde. Dette skal ha skjedd i 1939, uten at jeg vet dette 100% sikkert.Jeg er veldig takknemlig om noen vil sjekke opp i dødsfallsprotokollen for meg. Der vil det trolig stå navn på alle barna, og annen viktig info som kan gi meg en ledetråd videre.På forhånd takk for hjelpen! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn Huglen

Vet ikke om det kan hjelpe deg med en titt på Dis gravminner?LenkeOm du søker etter Gurrik som etternavn finner du mange registrert her, også noen fra Nøtterøområdet.Fant en Margit Oleanda Gurrik f. 1898 d. 1951. Tønsberg sykehus. gravlagt Vallø kapell, Tønsberg. Hennes pikenavn var også Knudsen. Id nr. 2019234Kan det være en slektning?Mvh. Gunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kai-Samuel Larsen-Vigardt

Hei Gunn!Margit Olinda Gurrik er min oldemor. Hun var svigerdatter av Oline Marie.;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.