Gå til innhold
Arkivverket

[#60575] Lite problem med FT


Gjest Berit Knudsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Berit Knudsen

Gjelder ved søk i FT hvor jeg får at det bare er 1-2 personer et sted og vil åpne den. Den vil ikke åpne seg helt og vise fram hva den har i posen sin. Ser bare 2 blå linjer, og må derfor trykke på framste ... (tror jeg det heter), og da viser den det som står der. Skal se om det går å legge inn lenke til en halveis åpent Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Jeg er helt sikker på at jeg var inne på Arkivforum da jeg startet dette innlegget. Det har skjedd meg noen ganger før også. Tror at sidene 'henger igjen' når man skifter mellom Bruker- og Arkivforum. Altså overskriften viser en ting, men fakta er noe helt annet. Kan dere få overført dette til rette forum så hadde det vært greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Gir opp å forstå noe som helst. Først ligger denne på Brukerforum selv om jeg la den inn på Arkiv-. Så plutselig ligger den på Arkivforum. Dette er jeg 100% sikker på.Tror ikke dere allerede har rukket å overføre den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjell Halvorsen

Dette (1) er et fenomen som i løpet av de siste ukene har hendt meg flere ganger også, uten at jeg har tatt meg bryet med å rapportere det. En har jo kommet rundt problemet ved å gjøre som deg, be om å få presentert den første sida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.