Gå til innhold
Arkivverket

[#60581] Matros Jacob Pedersen og kona Anna Møller i Bergen


Gjest Anne Huse
 Del

Recommended Posts

Gjest Anne Huse

10. okt. 1790 hadde matros Jacob Pedersen og kona Anna Møller eit barn Niels Møller til dåpen i Nykirken i Bergen.10. nov. 1844 er Niels Jacobsen Møller død, 54 år gamal.I 1801-tellinga for Bergen finn eg Niels Møller, 13 år gamal som læredreng hos skreddar Ole Rasmussen og kona Emmiche Margrethe Mehn i 19de Rode i Bergen.Foreldra Anna og Jacob kan eg ikkje finne.Er det nokon som kan hjelpe meg med fleire opplysningar om desse tre personane ?Mvh Anne Huse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leif Erik Otterå

Ser at folketellingen var allerede i februar 1801. Da spørs det om dette er den riktige Anna. Du skriver 'kona Anna Møller'. Var de gift? I 1801 var det en Anna Møller, 33 år tjenestejente Lenke Kan hun ha fått et uekte barn med Jacob?leif erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Huse

Hei Leif Erik og takk skal du ha.Eg har no fått bekrefta at denne Jacob må vere den eg har leita etter, ettersom han står oppførd som fødd i Molde.Eg har ikkje funne om og når Jacob og Anna var gift. Niels er ikkje oppførd som 'uægte' ved dåpen, men der står matros Jacob Pedersen og Anna Møller.Mvh Anne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.