Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Gunnar Andre Myhre

[#60589] Smøla / Edøy; Johanna Bergitta Larsdatter f.11.04.1816, HOPEN

Recommended Posts

Gjest Gunnar Andre Myhre

I kirkeboken Edøy mini 1767-1823 side 821 døpte, finer jeg henne døpt 21.04.1816. Foreldre oppgitt til; Lars Johnsen Hopen og Maria Pedersdatter. I Edøy mini 1820-1836,konf. side 471, nr.14, 1832, 16.søn. etter trinit (7.okt.1832) Johanna Bergitha Larsdatter Giøstølen, alder etter dåpsatt. 10.apr.1816 Foreldre oppgitt; Lars Johnsen Giøstølen og kone Maria Pedersdatter. Er det noen som kjenner til disse, eller har Smøla-bøkene som kan sjekke disse. Jeg har lenge prøvd å finne foreldrene til Peder Larsen Rangnes / Gjøstøl/Klakken /Stranden, fra oppdal f.1803/04. Foreldre navnene synes å stemme med tidligere opplysninger, og at de kom til Edø ifra Oppdal.Gunnar Andre

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Aud Kalland Sterten

Hei,Se mine innlegg om Lars Johnsen og Maria Pedersdatter på Slektsforumet: Lenke Se også tema 'Kari Pedersdatter f. 1771 fra Kvikne til Surnadal' under Tynset.Aud.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Gunnar Andre Myhre

Hei Aud.Sjekker å svarer der.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.