Gå til innhold
Arkivverket

[#60599] Ingeborg Andersdotter (30) - utvandra frå Sogn til Québec 1866 -men kven var ho?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Skipslistene over emigranter til Québec syner m.a. desse namni:~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Skipslister Bergen-Quebec 1865-73 Hamn År Mnd. Dag Førenamn Farsnamn Etternamn Kjønn Alder Fødestad Skip1768 Bergen/Stav. 1866 April 29 Anna Renland f 3 1/2 Sogn Brødrene1769 Bergen/Stav. 1866 April 29 Andreas Renland m 3/4 Sogn Brødrene1770 Bergen/Stav. 1866 April 29 Mons Olsen Tang m 21 Sogn Brødrene1771 Bergen/Stav. 1866 April 29 Britta Larsdtr Tjorlang f 22 Sogn Brødrene1772 Bergen/Stav. 1866 April 29 Ludvig Sørensen Øvrebøe m 21 Sogn Brødrene1773 Bergen/Stav. 1866 April 29 Ingeborg Andersdatter f 30 Sogn Brødrene1774 Bergen/Stav. 1866 April 29 Sjur Bendixen Øvrebøe m 17 Sogn Brødrene1775 Bergen/Stav. 1866 April 29 Tosten Johannesen Qvamme m 21 Sogn Brødrene1776 Bergen/Stav. 1866 April 29 Knud Olsen Qvamme m 24 Sogn Brødrene1777 Bergen/Stav. 1866 April 29 Guri Jensdtr Hillestad f 60 Sogn Brødrene~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Midt immellom desse finn me ei ugift Ingeborg Andersdotter, 30 år gamal. Eg har ikkje greidd å identifisera denne jenta mellom desse andre emigrantane som alle kom frå Hafslo i Sogn, med unntak av dei to Øvrebø-karane nemnde før og etter Ingeborg.Er det nokon som kan tipsa meg om kven denne Ingeborg kan ha vore? Ho er IKKJE fødd i Hafslo!Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Berit for eit ikkje uventa innlegg...Denne Ingeborg Andersdotter har feil alder i FT1865. Ho var ikkje 31 år, men 13 år! Ho levde ut livet sitt i Hafslo og var ikkje gift!For å luka bort ei onner Ingeborg Andersdotter som utvandra frå Hafslo i 1866: Det var kona til Lars Larsson Hotlen, men ho er i Québec-lista ført som Ingeborg Hatlen...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Berit for nye gode innlegg.Denne Ingeborg Andersdotter frå Otterskre i Vik så svært so spennande ut, inntil du fann ho var fødd i 1828... Då kan det vel ikkje vera ho likevel...?Jenta som eg leiter etter opphavet til, gifte seg hausten 1866 i Amerika, og gravstøtta hennar syner diverre berre årstali 1836-1874.Når det gjeld dei to ''naboane'' til Ingeborg i passasjerlista, Ludvig Sørenson og Sjur Bendikson, so var i alle fall Sjur frå Øvrebø i Jølster, og eg trur at kanskje ogso Ludvig kom derifrå. Kan Ingeborg har vore frå Sunnfjord? FT1865 syner ei spennande jente i Gloppen...:Ingeborg Andersdotter på Raad, 29 år, dotter av gardbrukar Anders Axelson og kona Kari Anthonsdotter...Men so er det jo eit spørsmål; Utvandra ho i 1866?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Det var et forsøk. Siden alderen i 1865 er feil så kunne det være en mulighet. Har ikke sjekket om hun døde som barn og fikk en navnesøster.FS: Datter av A.Axelsen og Kari A. ble f.22/10-29/10 1837 Gloppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Litt på siden: Ludvig Sørensen Øvrebø var fra Jølster. Han var læredreng hos Bernt G. Jacobsen i Bergen i 1865 [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/WebCens.exe?slag=visbase&sidenr=2&filnamn=f61301&gardpostnr=1333&personpostnr=13939&merk=13939#ovre>LenkeEllers var det ei Ingeborg Andersdatter som ble døpt i Jølster 4.8.1833. Men hun er vel da også noe for gammel til å være din Ingeborg…. Sogn og Fjordane fylke, Jølster, Ministerialbok nr. A 8 (1821-1833), Fødte og døpte 1833, side 73, helt nederst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gine Olsen

Kan nok ikke være denne [url="http://digitalarkivet.no/cgi-win/WebCens.exe?slag=visbase&sidenr=13&filnamn=f61429&gardpostnr=280&personpostnr=1838&merk=1838#ovre>Lenke for hun er litt for ung og født i Yttre, ikke Indre Holmedal, sistnevnte skal være lik Gaular jf Wikipedia: http://en.wikipedia.org/wiki/GaularHennes mor og bror mv er her i 1865:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Harald L. Bakke

TIL INNLEGG (7) I følge Bygdebok frå Gloppen døydde Ingeborg Andersdtr. Raad ugift i 1895.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne Solås

Ingebor Andersdatter Haugsbø giftet seg den 22. april 1862 i Fjaler med Peder Madssen Nistad. Kanskje bygdebok for Fjaler kan si hvor det ble av dem?Mvh. Arne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Berit, Grethe, Gine, Harald og Arne for interessante innlegg.Med hjelp av nye opplysningar mottekne frå Wisconsin har eg no identifisert Ingeborg:Ingeborg Andersdotter Quam var fødd på Kvam i Vang, Valdres 13.5.1836, MEN eg er no sterkt i tvil om det er ho som utvandra ''frå Sogn'' i 1866. Bygdeboki for Vang har ikkje noko utvandringsår for ho, men ho er heller ikkje i Vang i 1865! Nokon har forslag?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Familien hennes i 1865 Lenke Det mangler flere av Ingebors søsken i 1865: Johannis(1844), Anders(1848)og Anne(1850/51).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

= 1866 AND num_aar_hending = 1866 AND num_aar_hending = 1866 AND num_aar_hending = 1866 AND num_aar_hending

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Men dette ble da bare kaos.... Prøver igjen:Har gjort et nytt søk i Family Search, og i Eid i Sogn og Fjordane kom jeg over denne damen som, så vidt jeg kan se, ikke er nevnt i rekken av Ingeborger…Ingeborg Laurentse Andersdatter, født 13.1.1837, døpt 12.2.1837 [url="http://www.familysearch.org/Eng/Search/vr/individual_record.asp?recid=27912718&lds=4&region=12&regionfriendly=Norway&juris1=&juris2=&juris3=&juris4=&regionfriendly=&juris1friendly=&juris2friendly=&juris3friendly=&juris4friendly=>Lenke, jf. Sogn og Fjordane fylke, Eid, Ministerialbok nr. A 6 (1831-1843), Fødte og døpte 1837, side 43 #24: Lenke. Men så fant jeg samme Ingeborg gift i 1859:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Berit og Grethe for nye spennande innlegg. Eg er vel framleis ikkje heilt overtydd om at det verkeleg var ''mi'' Ingeborg som var med på dette skipet til Québec i 1866, men de er rimeleg sannsynleg. Ho fekk eldste barnet sitt alt i desember 1866, og eg trur ho kan ha vore ''besvangra'' før ho fór, men i so fall var det ikkje den seinare mann hennar, Nils Sølfestson Quam frå Sogndal (utvandra 1861), som var barnefar....Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Hei Lars!Har sett på utflyttede fra Vang, Oppland, og i 1865 ei Ingeborg Andersdatter som skal til Amerika, men hun er enke, 40 år gammel, og har fire barn (se nr. 20, helt til høyre) Lenke. Hvis Ingeborg Andersdatter var utflytter fra Sogndal, mangler det så vidt jeg kan se, utflyttede fra Sogndal i kirkebøkene for året 1866…Grethe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Grethe for nytt innlegg!Jau, det stemmer at utflyttelistene for Sogndal for 1866 manglar, so det er ikkje utruleg at Ingeborg skulle ha vore med der...Elles døydde Ingeborg i 1874, og Nils Sølfestson gifte seg att to gonger. Han døydde i Chicago, IL i 1937, over 100 år gamal!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.