Gå til innhold
Arkivverket

[#60634] Dødsmeldingar Sogndal 1903/1904 og 1948 (Reseland/Jørgensen)


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Jørgen Johannesson Reseland døydde i Sogndalsfjøra i Sogndal 18.6.1904.* Er det mogeleg å få greie på ervingane hans? Særleg er eg interessert i døtrene Eli og Kari.Dersom dødsmeldingi ikkje ineheld opplysningar om borni, so døydde kona hans, Kari Iversdotter (Reseland eller Kvaale) i Sogndal 18.11.1903.Dotteri Kari Jørgensen (uvisst kva ættenamn ho nytta) døydde på Lærdal sjukehus 15.6.1948, men var busett i Sogndal.* Er søsteri Eli nemnd mellom ervingane hennar? Kva står det i so fall om ho? Kva namn er nytta for Kari?Eg takka so mykje på førehand for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Kari J. Resaland var født 3. februar 1866, og døde 15. juni 1948. Hennes søsken: Johannes Jørgensen Kvåle, Marta J. Fjæren, var død, men hadde ni barn fra ekteskap med Jakob J. Fjæren, Kristi J., død, hadde vært g.m. Torstein Lerum, 4 barn, Eli, gift i Amerika, nærmere opplysninger manglet, Ingeborg, hadde vært gift med Hans Gundersen, men var død barnløs, Ragnhild, g.m. Ivar P. Navarset, død, fem barn.Etter testament 10. april 1947 var søsterdatteren Ragnhild Iversdatter Navarsete innsatt som arving.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Yngve for spennande opplysningar. Då syner det seg at Eli Jørgensdotter utvandra til Amerika, og eg er svært so spent på om dødsmeldingi til ein av foreldri har fleire opplysningar om lagnaden hennar i Amerika?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Han står som Johannes Einarsen Reseland. Sønnen Ole var død i Amerika. Han hadde etterlatt seg 4 barn, nærmere opplysninger ikke kjent, Marta, 60, Ingeborg, 50, Ragnilde, 45, Johannes, 41, Kari, 37, Reseland. Kirsti var død, og hadde etterlatt seg fire barn. Eli Jørgensdatter var død i Amerika, og hadde etterlatt seg flere barn, men næørmere opplysninger hadde man ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Yngve for oppfølgjing av dette problemet. Eg må berre slå fast at kunnskapen i Sogndal i 1904 var låg om Eli og huslyden hennar i Amerika, so då vert det ikkje so lett å finna ho att i dag over 100 år etter...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.