Gå til innhold
Arkivverket

[#60639] Berthe Cecilie Torstensen, f. Annaniassen, f. Bergen 1804, enkje 1847 - lagnad?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Sivert Torstensen, fødd i Hafslo og døypt der 12.5.1797, døydde på sjukehuset i Bergen 3.4.1847. Han gifte seg i Bergen 15.5.1826 med:Berthe Cecilie Annaniassen, fødd i Bergen 14.10.1804.Parfolket budde for det meste i 18. rode 117 og 18. rode 121, men siste kjende bustad var 10. rode 161.Eg finn ikkje noko dødsfall på Berthe Cecilie. Kanskje nokon har eit forslag å komma med?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Jeg har sett at Berthe C ble kalt både Arnesdt. og Albrigtsdt. ved barnas dåp. Jeg har hengt meg litt opp i Albrigts./Albrets.26/7 - 31/7 1865 KK dør en Birte Cecilie Albrigts. f.Knuds., 59 år. Hun var almisselem og enke. Ikke helt riktig alder, men heller ikke mye feil.Jeg har lett under viede og døpte barn, men finner ingen Birte C. Knuds./Albr. noen av stedene. Ser ikke bort fra at jeg kan ha oversett noe. I allfall så synes jeg dette er et merkelig sammentreff. Alt for mye som passer til å bare overse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Berit for eit svært so spennande innlegg. Denne huslyden var tydeleg ikkje so nøye med kva namn dei nytta. Mor hennar Berthe Cecilie heitte Synneva Arnesdotter, medan faren var Annanias Albertson!Kvar Berthe har fått Knudsen-namnet ifrå, veit eg ikkje, men eg tykkjer dette er ein svært so god og aktuell ''kandidat''...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.