Gå til innhold
Arkivverket

[#60671] Jens Richard Nilssen sine etterkommere


Gjest Oskar Garnes
 Del

Recommended Posts

Gjest Oskar Garnes

Hei, Jeg søker opplysninger om Jens Richard Nilssen(1880-1964) sine etterkommere. Han fikk to barn; Jens Hesselberg Nilssen og Laila Hesselberg Nilssen. Er usikker på om de fortsatt lever, så lurte derfor på om noen kan hjelpe meg med navnene på deres barn igjen? Tror noen av etterkommerene bor i oslo. Hadde satt stor pris på all hjelp i denne sak. Evt. tips på hvordan jeg kan gå frem for å få lokalisert dem. Mvh, Oskar Garnes Mob: 98234220 E-post: 98234220

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Jeg ser på DIS at Jens Richard ligger begr. på Vår Frelsers gravlund, og ser ut til å være begravet fra Gamle Aker krk. Kanskje det finnes noen flere opplysninger under G.Aker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Etter å ha rota litt rundt på FS fant jeg: Jens Richard Nilsen f. 11/8 1880 Valberg, Nordland. Foreldre: Karsten Andreas Nilsen og Amalie Karoline Hasselberg. Jens døde 28/3 1964.Han bor i Bodø i 1900Jens R. ble gift 11/6 1914 Akershus med Mathilde Aleksandra Wallin.Hun bodde i Kristiania i 1900.Ikke funnet gift i Gml.Aker, V.Aker eller Ø.Aker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Iflg. DIS gravminner : ID nr.434377 Jens Richard Nilssen, f. 11/8 1880 28/2 1964 Gml. Aker, begravet Vår Frelsers Gravlund i Oslo. Andre som også ligger samme sted er: Mathilde A. Nilssen f.20/12 1891 21/7 1976, Jens Hasselberg f.22/7 1921 22/2 1996 og Karl Reidar Edvardsen f.22/12 1922 7/10 2003.Opplysninger om graven er: Felt 025, rad 08, gravnr. 009.Om du søker etter Hasselberg under Skifte (database) så finner du mange født i Oslo som kan passe inn tidsmessig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oskar Garnes

Takk for tipsene! Men da er mest sannsynlig både Jens Hesselberg Nilssen og Laila Hesselberg Nilssen døde, så da gjeld det fortsatt å finne deira barn igjen. Får jeg noe info om navn på de noe sted? Kan det hjelpe å kontakte Vår Frelsers Gravlund direkte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Det er vel litt uklart, men de nevnte personer ligger begravet i samme grav.Kanskje du kan få vite hvem som står som fester av graven. Vår Frelsers gravlund, kontor Nordre gravlund., tlf. 22 58 17 30, faks 22 58 17 35. E-post: nordre.gravlund@gfe.oslo.kommune.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.