Gå til innhold
Arkivverket

[#60679] Dødsmelding Bergen 1920 (Harms)


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Kristine Harms døydde i Bergen 17.3.1920 (dødsmelding side 47). Ho var enkje etter seglmakar Andreas Johan Harms som levde i 1891, men som må vera avliden før 1912.Er det mogeleg å få greie på kva som finst av opplysningar om Andreas Harms i samband med dødsmeldingi til Kristine?Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Hun var seilmakers enke, 'Slægtskabsforhold ukjendt. Intet efterladt.' Fattigvesenet hadde betalt i mange år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Yngve for raskt og avklarande svar! Då lyt me vel tru at Andreas berre ''forsvann''...?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

Tre av døtrene ble gift i Bergen, Christine Georgine Harms med Bernhard Severin Bergesen, Agnes Katrine Harms med Georg David Emanuel Olsen og Ragna Marie Harms med Sigurd Halvdan Mjelde. Kanskje det kan finnes opplysninger om hvor Andreas Johan tok veien hos etterkommerne.Dessuten dør den ene datteren her, Konstanse Johanne, 21 år og ugift, kanskje der kan være noen skifteopplsyninger etter henne; LenkeHar du funnet familein i FT 1900, Lars?Mvh Arnfrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Arnfrid for nytt spennande innlegg.Nei, eg har ikkje funne denne huslyden i FT1900, noko underleg... Kan det tenkjast at dei fór frå Bergen og at Andreas Harms døydde ein heilt annan stad? Og so er Krstine attendekomi til Bergen som enkje?Eg har heller ikkje vurdert å sjekka dødsmeldingi til dotteri som døydde i 1893; av den enkle orsak at me truleg ikkje ville få vita noko meir berre to år etter FT1891.Tja, om etterkomarar kan bidra med noko, har eg ikkje tenkt so mykje på; dette er jo svært lenge sidan, og i dag lever det vel knapt nok barneborn att etter Andreas... Men kanskje det kan vera verdt eit forsøk likevel?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

Nei, jeg har leitet lenge etter dem i 1900. Finner ikke utflyttede fra DK heller, så den er ikke lett. Kanskje det kan stå noen merknad ved døtrenes vielser. (Anderas Johan var onkel til min manns farfar. Så Harms heter både gubben og sønnen her i huset.)Mvh Arnfrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

1900: Andreas Johan er arbeider, adr Dragefjellstrappen 5: Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=7121&idx_id=7121&uid=ny&idx_side=-187>Lenke Permanent bildelenke: LenkeDragefjellstrappen 5, det lyder kjent. Så ser jeg at Dragefjellstrappen 5 ikke er med i FT 1900. Hm.1904: Andreas Johan er Seilmakersvenn, adr Sydnesgt 3 Permanent sidelenke: Lenke Permanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.