Gå til innhold
Arkivverket

[#60685] Hjelp til tydig!


Gjest Vigdis Varhaugvik
 Del

Recommended Posts

Gjest Vigdis Varhaugvik

Håper noen kan hjelpe meg?Hva i all verden står det på nest siste ekteparet viet i Eid, side 116?Dette er ikke min sterke side, forstår nesten ingen ting. Men heldigvis har vi mange hjelpsomme og flinke hjelpere her på debatt.Har aldri lagt inn lenke før, så dette blir spennende! Skulle det ikke funke trenger jeg HJELP!LenkeVigdis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magne N. G. Hagen-Pettersen

14 juli. 5 (?) Trini. Egteviede i Eid kirke. Ungkarl Anders Andersen Berg fra ....wig? med pigen Marit Pedersdtr Hatlie.Caut. Jørgen Friisvold og Knut HatlieHva som stå efter caut er jeg ikke sikker på, men tror det har noe med at de er vaksinert og hatt kopper (noe slikt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

14. juli, 5.søndag etter trinit. ægtevied i Ejds kirke ungkarl Anders Andersen Berg fra Sve..vig? med pigen Marit Pedersdatter Hatlie (usikker på H) - Caut. Jørgen Friisvold og Knud Hatlie ?, hvilke tillige indstod for at begge disse ægteviede haver havt de naturlige børnekopper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vigdis Varhaugvik

Takk til Magne N.G.Da har jeg funnet rette karen. Men ingen nye spor. Han karen her kommer fra Sverige, vi er utrolig mange som leter etter hans svenske aner. Men ingen har så langt funnet spor der.DA KAN INTERESSERTE GÅ INN PÅ DEBATT INNLEGG NR 49902 'Svenskeanders' Anders Andersenf 1785 og Marit Pedresdt (Hatle) f 1790Vigdis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.