Gå til innhold
Arkivverket

[#60691] Niels Nielssen - fødd 1859 i Kongsted, Præstø amt, Sjælland - hjelp i Danmark?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Eg er på leiting etter tilleggsopplysningar om ein danske som utvandra til Amerimka og der fann seg ei ''norsk pige'':Niels Nielssen, skal vera fødd i Kongsted, Præstø amt på Sjælland 22.5.1859 og vart døypt same stad 24.7.1859. Foreldri er oppgjevne som Niels Hanssen og Caroline Nielsdatter. Ifølgje FT1900 for Jackson Co., MN utvandra Niels i 1872.Er det nokon med ekspertise på danske kjelder som kan hjelpa meg finna ut:* Kva yrke hadde Niels Hanssen?* Nøyaktig bustad for Niels og Caroline (kvar i Kongsted)?* Fødestader for Niels Hanssen og Caroline Nielsdatter?* Korrekt utvandringsår for Niels Nielssen (med foreldri?)?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Frank Pagh

Niels Hansen var født 26 Juni 1823 i Lestrup af husmand Hans Madsen og Kirstine Jensdatter.Kongsted: 1814-1826, opslag 71 Caroline Nielsdatter, født 13 april 1831 i Svennerup af skovfoged Niels Larsen og Mette Marie Jensdatter.Kongsted: 1827-1843, opslag 142 Niels Hansen og Caroline Nielsdatter blev viet 21 november 1855 i Kongsted kirke.Kongsted 1844-1858, opslag 187Udvandring har jeg absolut ingen erfaring med - endnu. : )Berit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Berit for flotte og nyttige opplysningar. Du har fortalt meg alt eg treng å vita om opphavet til Niels Nielssen. No er det berre utvandringi som står att....Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.