Gå til innhold
Arkivverket

[#60699] Anna Iversdotter Sogndalsfjæren, f. 1869 - var i 1913 gift og busett i Bergen?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Anna Iversdotter Sogndalsfjæren, fødd i Sogndal 10.10.1869 som dotter av strandsitjar Iver Adamson (Reutz) og Anna Sjursdotter, vert i eit skifte frå 1913 oppgjevi vera gift og busett i Bergen, men eg kan ikkje finna ho i FT1912, og heller ikkje finn eg ho gift i Bergen, men ho kan sjølvsagt ''gøyma seg'' attom ei av dei som gifte seg borgarleg...?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips om lagnaden hennar Anna!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Her ser det ut til at Ole Kristoffersen Mjeldes datter døde i Årstad i 1901 [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=13&filnamn=gr12801886&gardpostnr=995&personpostnr=1713&merk=1713#ovre>Lenke. Her er dåpen til avdøde lille Margit Constance, og der står moren innført som Anna, f. Iversen.Så mistet han ytterligere en datter i lungebetennelse i Årstad i 1902 Lenke.Ser ut til at hans sønn ble jordfestet i Årstad i 1915 Lenke, jf. Lenke. Her er dåpen i 1901 LenkeLurer på om dette er Ole Kristoffersen Mjeldes dødsfall i Årstad i 1953

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Grethe, Rune og Bjørn for mmange flotte og nyttige innlegg. Eg er heilt overvelda over kor mange opplysningar som er komne fram; faktisk s veit eg no alt eg treng vita om Anna og huslyden hennar, kanskje bortsett ifrå at ho kan ha hatt fleire born enn dei ÅTTE eg har funne, seks i Årstad, eitt i Nykyrkja og eitt i Domkyrkja.Du Grethe spør i innlegg #5 om kven som er nemnde i skiftet frå 1913. Av interesse i dette skiftet er:* Anna, gift og busett i Bergen* Sofia, ugift i Sogndal* Kristina, ugift i Sogndal* Maria, gift og busett i BergenSofia vart buande i Sogndal, og no er huslkydene til bpde Anna og Maria oppsporte. Maria var gift med maskinist Karl Johan Olufsen og fekk to born.Eg sit no att med TO problem:** Kristina Iversen, fødd i Sogndal 24.9.1877, flytte til Bergen i 1910, men budde i Sogndal i 1913. Ho flytte truleg sidan på ny til Bergen, men lagnaden hennar er førebels uikjend. Er det mogeleg å spora opp ho?** Anna Sjursdotter, mor til denne søskenflokken, var fødd i Sogndalsfjøra i Sogndal 10.10.1840 og ser òg utr til å vera fari frå Sogndal etter at ho vart enkje i 1888. Kanskje ogso ho hamna i Solheimsviken?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Davidsen

Der finst skifte i Bergen etter tre Kristina Iversen; i 1924, 1949 og 1952. Likeeins er der høvelege skifte etter Anna Sjursen i 1922 og 1932. Men om dei gjev rett treff, er noko anna. Eg har ikkje funne dei døde i Årstad eller Laksevåg. Lukke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.