Gå til innhold
Arkivverket

[#60718] Johan Hansen


Gjest Berit K Grindheim
 Del

Recommended Posts

Gjest Berit K Grindheim

Jeg leter etter min oldefar: Johan Hansen f.år. 1849, Hammer, Bødkersvend gift med Thea Hansen f.år. 1849, Kjin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Ved søk på FS fant jeg bare dette paret fra Gaular (n° 3 i 1830) Kildeinformasjon: Sogn og Fjordane fylke, Gaular, Ministerialbok nr. A 3 (1821-1840), Ekteviede 1831, side 340. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=11414&idx_id=11414&uid=ny&idx_side=-304>Lenke Permanent bildelenke: LenkeDe fikk en datter Olina i 1836 og siden ingen barn der.I ft 1865 ser vi at de kommer fra Indre Holmedal:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Ifølge FS skal Hans Hansens foreldre være hans Rognaldsen og Gunhild Gregoriusdtr, denne siste Hans Hansen skal være født ca 1778, men kirkebøkene er til tider uleselige her.Det samme med Søren Pedersen, i ft ser vi at hans foreldre er Peder Ludvigsen og Osle Larsdtr. Søren skal være født 2 april 1779.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.