Gå til innhold
Arkivverket

[#60758] Norske innvandrarar i England?


Gjest Terje Aarland
 Del

Recommended Posts

Gjest Terje Aarland

Finnes det noko oversikt over nordmenn i England? Eg har høyrt gjete at nokre nordmenn utvandra til England. Kor vidt dette var vanleg eller om dei bare slo seg ned der i samband med at dei hadde planar om å utvandra til USA. Eg har fått info om at nokre slo seg ned nettopp i Liverpool. Det var kanskje tanken deira at dei skulle reise vidare, men så var det ting som gjorde at dei vart verande i England. Det kan også vere andre stadar at det var nordmenn som slo seg ned. Nokre av desse får meg nok truleg aldri greie på.Til og med mitt etternavn finnes i England td. her http://www.aarlandhouse.co.uk/ men kva som er årsaka til namnet kjenner truleg ingen til. Det har tydeligvis ein norsk bakgrunn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tore H Vigerust

Det var en stor norsk innvandring til England i vikingtiden, hvis det er det du sikter til i ditt siste spørsmål. Stoff om dette finner du i jevnt over alle Norgeshistorier - og alle bøker over eldre engelsk historie.For nyere tid finnes det hist og her i sjømannsrullene opplysninger over nordmenn som har dratt til England, særlig for å ta hyre på engelskeide skip. Slike utvandreropplysninger finnes bakover til slitten av 1700-tallet. Utover dette, burde det i engelske arkiver finnes fortegnelser over innvandrere. F eks burde bymyndighetene i Liverpool ha laget slike, som isåfall oppbevares der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Aarland

Nei, eg tenkte ikkje så langt tilbake. Eg tenkte mest på dei som i utgangspunktet hadde tenkt seg heilt andre stader, men som skulle reis via England for enten å kome til USA eller andre stader. Eg veit at det var stor reiseaktivitet frå sør-Norge via Liverpool som enten skulle til USA eller til New Zealand eller Australia. Eller så seint som i 1940 åra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tore H Vigerust

Men hvis du er interessert i opphavet til navnet Aarland i England må du tilbake til den norske innvandringen i vikingtiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ivar S. Ertesvåg

Tore (4): Utvandring i vikingtida ville ikkje gjeve namn på 'Aa-', fordi dobbel-a for å-lyden er ein god del nyare.Terje (1,3): det er uklart kva du eigentleg vil fram til. Naturlegvis har folk flytta frå Noreg til England; einskildpersonar og familier - spreidd utover i tid og geografi. Nokon av dei heitte tydelegvis Aarland. Ein del av dei kan sikkert finnast att i norske utflyttingsregister - innimellom alle som flytta til nabosoknet eller til Amerika. Truleg finst det innflyttingsregister i England også. Du må leite i kvart einskild tilfelle.Eller spør du om det har vore organisert utflytting i større grupper, slik det var til i mange tilfelle til Amerika og også til m.a. Natal (Sør-Afrika)? Det kan vel tenkjast, men truleg vil dei fleste utflyttingane til England ha vore utanom desse organiserte gruppene - og då er du like langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

Ancestry kan brukes til å søke etter personer i Storbritania også. Da jeg holdt på med artikkelen min om Susanna Booth f Veseth brukte jeg Ancestry, og jeg fant familien i England i tellingene fra 1860, 1870, 1880 og senere. Også noen dødsfall fant jeg.Mvh Arnfrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Aarland

Jeg har egentlig interesse å vite om det i forbindelse med utvandring til USA i perioden 1825 - 1925 var noen som ikke reiste videre til USA, men ble igjen i England.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.