Gå til innhold
Arkivverket

[#60770] Maja Kajsa Johannesdotter: Fra Botne eller Rølanda til Danmark?


Gjest Gunvor Sæther Brække
 Del

Recommended Posts

Gjest Gunvor Sæther Brække

Maja Kajsa Johannesdotter var født 22.1.1858 i Rølanda. Hun skal ha emigrert til Danmark. Hun flyttet fra Tønsberg til Botne i Vestfold, den 14.10.1884 hvor hun var 'Ysteripige'. Finner henne ikke utflyttet fra Botne. Hun kan jo ha emigrert fra Rølanda i Sverige hvor hun var født. Er spent på om noen kan finne noe mer!! Gunvor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Barn fra kirkeboka i Botne: 1886 nr.19 Hans f. på Rød, 1888 nr.17 Karl Ludvig. Så må Maja Kajsa være død. 1893 nr.6 Anna Marie, foreldre smed Oskar Nielsen og pike Helle Mathilde Abrahamsdt. (1860) som da skal ha blitt gift 16/12 1892 Botne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunvor Sæther Brække

Berit- nå har jeg rotet det bra til: Navnet skulle være Maja Lovisa og fødselsår 1859! Jeg er mer enn flau og lei meg for at du fikk så mye jobb for ingen ting. Jeg må gå inn på dataene en gang til. Beklager. Gunvor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Vel, ikke noe å gjøre med det, og jobben var ikke SÅ stor.Om noen skulle komme til å søke etter Maja Kajsa i framtiden så er jo opplysningene allerede på plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.