Gå til innhold
Arkivverket

[#60821] Kirkeböker for Våle i Vestfold


Gjest per evensen
 Del

Recommended Posts

Gjest per evensen

Jeg finner ingen skannet kirkebok for begravelser 1802 i Våle,Vestfold. Hva bör jeg gjöre for å finne data om slike ? (Bor i utlandet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Are S. Gustavsen

Hei Per:Bøkene eksisterer: LenkeTrolig er de ikke ferdig indeksert ennå, og dermed ikke lagt ut.Nå er gårds-og slektshistoriebøkene for Våle svært gode. Hvilke navn er du forresten ute etter? Kanksje person(ene) er omtalt i bygdeboka?Mvh Are

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest per evensen

Beklager sterkt. Årstallet skal väre 1848, gjentar 1848. Jeg leter etter begravelsene til ekteparet Berte Halvorsdatter, f 1787 og Erik Andersen,f 1887. Begge döde antakelig på Bakke i Våle, Vestfold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristian Hunskaar

Erik Andersen var i henhold til bygdeboka fremdeles i live i 1852, da han solgte Bakke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Are S. Gustavsen

Dagens erkjennelse: Jeg ser at jeg er blitt blind! I hvert fall når det gjelder å lese lister over indeksert og utlagt kirkebøker. :-)Selvsagt er bøkene lagt ut (de var jo listet nedenfor Undrumsdal) og dermed har jo Kristian lagt inn de lenkene som skal til.Are

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.