Gå til innhold
Arkivverket

[#60847] Feil i Opera 9.50?


Gjest Olav Helge Angell
 Del

Recommended Posts

Gjest Olav Helge Angell

Eg har prøvt å søkje i folketellingane med siste versjonen av Opera. Det går ikkje. Om eg prøver å logga meg på arkivforumet ¨med same nettlesaren, vert eg eksplisitt avvist av Oldervoll på grunn av feil i denne versjonen av Opera. Kva slags feil er det tale om og har Digitalarkivet gjeve melding til Opera om problemet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Olav Kleppen

Det foreligger en oppdatering av Opera 9.50 nå, sluppet 4.7.2008 - Opera 9.51. Den kan f.eks. lastes ned herfra http://www.digi.no/php/art.php?id=778617Det kan nok være verdt å foreta denne oppdateringen selv om denne heller ikke løser problemet med å søke i folketellingene. Jeg kan for egen del nevne at jeg et par dager har hatt problemer med internettforbindelsen. Etter at jeg oppdaterte til 9.51, så synes dette problemet å være løst. Jeg har ingen IT-faglige forutsetninger for å vurdere sammenhengen mellom browser-status og bredbåndsforbindelse, men jeg har også tidligere sett indikasjoner på at en slik sammenheng finnes. Og det rekker for meg.Dette innlegget er skrevet i 9.51. Det lot seg vel gjøre fordi Jan Oldervolls sperre er knyttet til versjon 9.50.Mvh. Bjørn Olav

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olav Helge Angell

Debatten vart oppretta i feil forum. Eg er lei for det, men slikt skjer. Takk til Kjellaug for lenka. Som Bjørn Olav skriv, hjelper ikkje oppgraderinga til 9.51 noko for problemet eg tok opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.