Gå til innhold
Arkivverket

[#60883] Hvor kom Henrikka Marie Carlsdtr. Rinnon fra (f. 1870)?


Gjest Margaret Miller
 Del

Recommended Posts

Gjest Margaret Miller

Jeg prøver aa gi hjelp til en dame i Minnesota. Henrikka Marie Rinnon ble f. 14/10 1870, dtr. av sjømann Carl Andreas Rinnon og Karen Anna Maeli. Kan noen se daapen? Henrikka ble gift (trolig i Amerika), Sten Seversen f. 14/3 1856 emig ca. 1878-80. Jeg kan ikke finne ham heller. Henrikka emig. ca. 1887.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torodd Kinn

Denne Sten Seversen burde vere mogleg å finne i FT1865, men det er jo ikkje så godt å vite kva det norske namnet var. Eg har søkt på kryss og tvers og komme opp med éin kandidat: Stener Syvers., 13 år: Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torodd Kinn

Her (nr. 18) er dåpen til han som eg viser til i (4), FT1865: Permanent sidelenke: LenkeDet er tre års avvik, men fødselsdatoen er berre éin dag feil.Svært usikkert om dette er Sten Seversen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vibeke Lund Åhling

Karl Adolf Rinnan f. 31.12 1871 begravet Linesøy, Åfjord kommune, 1948 - se Gravminner i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Margaret Miller

Stor takk til alle dere! Really incredible finds from so many and so fast! I can't believe it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Margaret Miller

Sten Seversen: Jeg ser i Sør Aurdal (Bagn), Stener Syversen f. 13/3 1853. Hos morfar 1865 i Søndre Land, konf. nordre Land 1867 og ut fra Oslo 1870 fra N. Land. Vet ikke om dette er han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.