Gå til innhold
Arkivverket

[#60884] Tydning av fødsel i 1927. Strømsø


Gjest Magne N. G. Hagen-Pettersen
 Del

Recommended Posts

Gjest Magne N. G. Hagen-Pettersen

Noen som kan tyde ordet/navnet under 1926 her for meg. Lenke Det er snakk om fødsel nr 0. Blant guttene (Leif)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn Huglen

Det var ikke lett.29/3 22/2 g. LeifForeldre:Karl August Johansen H. ( Hustru?) JennyHolmestrands vei 16 1899 Drammen 1926 Blankett Kan det være Holmestrand som står under DRammen??Mvh. Gunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Else B. Rustad

Jeg synes det står Metodistkirken (under 1926). Kanskje derfor gutten har fått nr. 0, siden han var dissenter? Farens navn leser jeg som Johnsen el. Jahnsen.Mvh Else B.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Grundarbeider Karl August Johnsen/Jahnsen f. 1899 Drammen H(hustru) Jenny 1904 Drammen, Holmestrandsv. 16. Ser ut til at foreldrene ble gift 1926 og at Leif er første barnet deres? Enig med Else at det ser ut til at de er dissentere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magne N. G. Hagen-Pettersen

Takk alle 3.Er det noen av dere som vet om Riks.ark. på Kongsberg har noe fra Metodistkirken ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Else B. Rustad

Tror ikke metodistmenigheten har avlevert noe materiale til Statsarkivet i Kongsberg. Send dem en e-post og spør.Mvh Else B.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.