Gå til innhold
Arkivverket

[#60895] Skifte i Brandsøy Tinglag


Gjest Per Reppen
 Del

Recommended Posts

Gjest Per Reppen

Kan eg få opplyst kva som står i følgjande skifte:Fnavn Enavn Gard Tinglag Side Protokoll AarOle Maarsen Bjørneset Brandsøy 424 19 1836-1845Ole Maarsen Bjørneseth Brandsøy 410b 19 1836-1845Simen Madsen Knabestad Brandsøy 396b 19 1836-1845Mvh Per

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Skiftet etter Ole Maarsen ble behandlet flere ganger, sist 23. november 1844. Boet var fallitt. Simen Olsen Bjørneset er nevnt blant dem som hadde prioritert gjeld, men uten at det framgår noe om slektskap.Simen Madsen ble det skiftet etter 19. okt. 1843. Han hadde etterlatt seg barna Anders S., Ole, Mads, Salomon, Abraham, ca. 14, Madsi, 30, og Anne, g.m. Cornmelius Olsen Stendal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torbjørn Hillersøy

Hei Per!Var Ole og Simon brør, sjølv om dei har ulikt etternavn i skifta?Hadde ikkje Simon også sonen Mads f. 1801, og dottera Elen Johanne f. 1811?Du veit ikkje tilfeldigvis når Madsi Simonsdtr. døydde? Ho vart gift med Elias Rasmusson Kvaløysund i 1857, men eg veit ikkje kor lenge ho levde.Helsing Torbjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per Reppen

Eg trur dei var brør, men det står att å få det bekrefta. I folketeljinga 1801 for Knapstad finn vi ein Simon Martinsen 35 år med kona Kari Andersdtr. 23 år og søsken Matz Martinsdtr. 26 år og Ole Martinsen 30 år skoleholder: Lenke . Eg trur det er denne familien vi skal inn i.Vi finn ein Martin/Morten Jonson Træen/Kvalstad gift 18.06.1764, Svanøy, med Allis Olsdtr. Tyvåg. Dei fekk ein son Ole dpt 07.04.1767, Svanøy. Kan dette vera foreldra og Ole nevnt ovafor? Kanskje nokon der ute har eit svar?Det eg har funne hittil er at Simon Martinson Knapstad og Kari Andersdtr. hadde borna Anders dpt. 07.06.1802, Mats Andreas dpt. 03.06.1810 og Anna mazi dpt.25.03.1814, alle i Svanøy. Dette samsvarar bra med skifte etter Simen Madsen i 1843. Kva tid Madsi døydde veit eg ikkje.Mvh Per

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torbjørn Hillersøy

På s. 477 i Soga om Flora står det at Lars Axlunson skøytte jorda 1 pd. 12 mrk. (skt. 1790) til Simon Mårson Hove, for 250 dl.. I folketellinga 1801 er Simon Martinson g.m. Kari Andersdtr.. Det er ingen andre Simon på Knapstad i 1801.Det tyder vel på at Simon Mårson og Simon Marteinson er same person, og at han kjem frå garden Hove i Naustdal.Helsing Torbjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per Reppen

Kanskje bygdeboka for Naustdal kan gi eit svar?Dersom Ole Maarson Bjørnset er identisk med Ole Martinson Bjørnset så hadde han 9 born, fødde frå 1803-1822. Eg har sett etter kven som var fadrar til desse borna, og Simon og Kari på Knapstad er ikkje fadder på nokon av dei. Det ser ut til at brødre-teorien raknar her.Tema bør vel flyttast over til Brukarforum, så kanskje nokon har eit svar.Mvh Per

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torbjørn Hillersøy

Skifta etter foreldra viser at Simon hadde broren Ole, og Ole var busett på Knapstad saman med broren, i alle høve frå 1799 til 1804, der han var skulehaldar. Men spørsmålet er kvar det vart av han seinare?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torbjørn Hillersøy

Ser at Ole Mauritson Bjørnset og Cathrine Simonsdtr. Hatleset gifte seg 17/7 1803. Dei får fleire born og Ole er skreven både som Ole Martinson og Ole Mauritson. Så spørs det om Mårson kan bli til Mauritson og til Martinson?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per Reppen

Ole og Cathrine fekk borna Anna Mathea 1803-1806, Simon 1806-1863, Anders 1808-1820, Mads 1810-1861, Johanne Catrine 1813- ?, Helle Matzie 1815- ?, Bernt 1816- ?, Karen Massia 1819- ?, Karen Helena 1822- ?.Mvh Per

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.