Gå til innhold
Arkivverket

[#60901] Best Website 2008 Nomination


Gjest Yngve Nedrebø
 Del

Recommended Posts

Gjest Yngve Nedrebø

Digitalarkivet har i dag mottatt denne mailen:'Congratulations! Family Tree Magazine has named Digitalarkivet to its annual 101 Best Web Sites for genealogy list for 2008. A synopsis of each winning site appears in the September 2008 Family Tree Magazine, which goes on sale at newsstands nationwide July 15.Along with being featured in the September 2008 issue, the full list, including your site, is posted on our web site at:http://www.familytreemagazine.com/101sites/2008/Let your users know about your success by posting the attached award image to your site, linking it to the above mentioned list of honorees on the Family Tree Magazine web site.Family Tree Magazine is America's largest circulation genealogy magazine, helping readers discover, preserve and celebrate their family history. By reaching out to a broad consumer audience and making genealogy accessible even to beginners, we aim to share the excitement of family history and bring new users to valuable web sites such as yours.Thank you, for providing such a useful resource for the readers of Family Tree Magazine. Again, congratulations on your web site’s success.'Dette til orientering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gine Olsen

Gratulerer så mye, virkelig velfortjent! Leser bladet av og til og har merket meg Har Digitalarkivet har blitt nevnt regelmessig!Gine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Atle Røthe

Dette er velfortjent - gratulerer! Jeg er innom Digitalarkivet stort sett hver dag, og det er fordi dette nettstedet er interessant og alltid har noe nytt å by på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Lise Hovdal

Jeg er enig med dere andre her, og gratulerer også. Er også innom hverdag når jeg er her jeg bor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne. D. Tveit

Gratulerer. Dette har dere fortjent. Suveren sevice og stadig noe nytt gjør at jeg bruker Digitalarkivet nesten hver dag.Mvh. Arne D. Tveit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Ove Wangensteen

Dette var morsomt å lese. Gratulerer så mye!!!Mvh Lars Ove (som reiser på ferie i dag med 2 lap-topper slik at jeg garantert kommer inn på http://da2.uib.no daglig i ferien)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Olav Kleppen

Ja! Dette er vel fortjent!Jeg har vært uten modem noen dager, og den tjenesten jeg har savnet mest er Digitalarkivet.Gratulerer!Mvh. Bjørn Olav

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Britt Rahman

Gratulerer! Dette var fantastisk morsomt. Og ikke minst utrolig godt fortjent for ildsjelene bak nettstedet, som vi 'slekts-nerder' nå for tiden nesten tar for gitt.Men som gammel gransker i 'fordums tid', som i svært sakte tempo fant slekten via 'støvete' kilder på diverse arkiver, forstår jeg virkelig hvilket løft som er gjort av Digitalarkivet. Og atpåtil gratis hjemmefra for oss brukere!Jeg tror ikke vi alle helt vet hvor heldige vi er her i Norge som har slike lettvinte og gratis muligheter for rask slektsgransking takket være de som ordner og styrer Digitalarkivet. Dere fortjener til fulle utnevnelsen hos Family Tree Magazine, samt all mulig ros fra oss brukere!Mvh Britt Rahman

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tore H Vigerust

Digitalarkivet var på listen allerede 2003. Listen endrer litt av innholdet år for år, men ser man dem under ett, har intet nytt skjedd i år. Digitalarkivet har vært regnet som en av de 6 à 8 beste websidene for kontinental slektsforskning de siste 5 årene. Årsaken er at folketellingene er søkbare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir Bjernes

Slutter meg til gratulantene! Er innom Digitalarkivet så og si hver dag, og uten de utrolige mange fine og interessante søkemulighetene som åpner seg på nettstedet her, ville slektsforskningen i Norge ha vært atskillig mer komplisert. Nettstedet ser ut til stadig å være i fin utvikling, og ser derfor med glede og forventning fram til FT 1910 blir en naturlig del av Digitalarkivet! Gratulerer så mye! Mvh Geir Bjernes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Lene Hagen

Dette var hyggelig og på en annen side selvfølgelig. Stiller meg også gjerne i gratulantenes rekker.Anne Lene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

Gratulerer til Digitalarkivet fra Arnfrid også!Det er vel denne utmerkelsen som gjør at det nå kommer spørsmål fra amerikanerne på AF?:-) Arnfrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svein Arnolf Bjørndal

Gratulerer! Så sant jeg er i nærheten av en pc, er jeg innom opptil flere ganger hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.