Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Ivar Sannerud

[#60928] Hele basen nede?

Recommended Posts

Gjest Ivar Sannerud

Forsøkte nå å søke på bl.a kirkebøkene for Gjeredrum og Ullensaker, men får ikke opp noen skanna sider. Er hele basen nede?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Nå er det samme problemt oppstått igjen. Umulig å komme inn på kirkebøkene, får bare opp blanke sider med informasjonslinja øverst.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Christian Arentz

Får knapt nok blanke sider med info-linje øverst, eller doble infolinjer. Kommer bare unntaksvis inn i kirkebøkene i øyeblikket, som regel kommer jeg ikke forbi listene over årstall/sidevalg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Christian Arentz

Feilen lå ant. hos meg. Bootet maskinen, og da gikk det greitt etterpå.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Oddbjørn Johannessen

Feilmelding nå kl. 20.39:Bad Gateway The proxy server received an invalid response from an upstream server.--------------------------------------------------------------------------------Apache/2.0.58 (Unix) DAV/2 PHP/5.1.4 Server at www.arkivverket.no Port 80

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Hege Kvale

Jeg får også samme melding som Oddbjørn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Oddbjørn Johannessen

Det samme gjelder de skannede tinglysningsdokumentene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Berit Knudsen

Fremdeles feil, men nå er det jammen meg vært en god stund siden jeg har sett den feilen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Yngve Nedrebø

Årsaken til at både Digitalarkivet og de skannede kirkebøkene var utilgjengelige fra litt over kl. 18 onsdag, var strømbrudd. Vi fikk strømmen på igjen like over kl. 20, og de fleste serverne kom da umiddelbart opp igjen, men dessverre ikke serveren med kirkebøkene og tinglysingsmaterialet.Se: http://www.bt.no/lokalt/bergen/article641830.ece

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive