Gå til innhold
Arkivverket

[#60930] Ferdinand Marius Reinertsen f 25.06.1876 eller 23.09.1877 i Mandal


Gjest Ann Christin Wold
 Del

Recommended Posts

Gjest Ann Christin Wold

Hei ! Er det noen som kan hjelpe meg å finne min oldefar Ferdinand Marius Reinertsen født eller døpt 25.06.1876 eller 23.09.1877 i Mandal ? Han tilhørte Frikirken . Jeg har lett i alle kirkebøkene , tror jeg...kanskje har jeg oversett noe ?Det hadde vært veldig fint om noen kunne hjelpe meg , da jeg hadde håpet på å kunne finne barndomstedet hans , da jeg skal til Mandal nå i juli . På forhånd takk for hjelpen ! Mvh Ann Christin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne J. Engmo

Vet du om det er han som er i Kristiania i 1900 ? Ifølge folketellinga skal han da være født 08.06 1876,og da jeg sjekket dåp i Mandal,fant jeg Ferdinand Marius med foreldre Fredrik Reinertsen og Rasmine Nilsdatter. Han er nest nederst på listen:Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ann Christin Wold

Tusen takk for hjelpen Anne ! Ja innlegget kom to ganger,ble litt feil der :).Hilsen Ann Christin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.