Gå til innhold
Arkivverket

[#60970] Konvertere winfam5 ge5-fil til gedcom.Trenger hjelp.


Gjest Kjell-Arne Mellum
 Del

Recommended Posts

Gjest Kjell-Arne Mellum

Hei.Er det noen som kan hjelpe med å konvertere en gammel Winfam 5 fil til gedcom? Den er ikke stor, 37 kb.Min mail er kjellikk(a)hotmail.comMvhKjell-Arne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne K. Landholm

Hei ! Kan ikke hjelpe sånn direkte , dessverre! Men har du vært inne her Lenke , kanskje det er noen der som vet mer om hvordan det gjøres enn det jeg gjør .Lykke til!Mvh. Anne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjell-Arne Mellum

Takk for tips.Får prøve, men det er ikke så lett å få kontakt.Er jo litt sommer stille nå.MvhKjell-Arne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjell-Arne Mellum

Prøver igjen.Kanskje det er noen som har det gamle slekts programmet Winfamily 5, så kunne jeg sende min fil og få den tilbake som en tekstrapport?Kanskje denne måten er enklere å få til?MvhKjell-Arne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Otto Jørgensen

Har du prøvd å kontakte faddere og produsenten for programmet?Har du søkt på nettet om du kan finne programmet der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjell-Arne Mellum

HeiProgrammet Winfam 5 er en gammel utgave. Nå er det Winfam 7 som er på markedet.Det har vært mye rot med programmene og forskjellige eiere de siste 5 år.Har ikke klart å finne den gamle utgaven på nettet, har heller ikke klart å finne Winfam 6.Kanskje noen sitter på Winfam 6 og da er det kansje en mulighet at den utgaven klarer å lese Winfam 5 filer? MvhKjell-Arne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tor Andersen

Jeg kjenner ikke Winfam, men rent logisk burde både v 6 og v 7 være i stand til å åpne v 5 databasen.Det jeg vet er at v 6 produserer Gedcom-filer med feil. Embla har derfor laget et importprogram som leser Winfam v 6 databasen direkte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjell-Arne Mellum

Hei.Takker alle for innspill.Nå har jeg fått hjelp. Har fått tak i i WinFam v 5 og 6. Så hvis noen andre har lignende problem, så kam jeg prøve å hjelpe.MvhKjell-Arne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.