Gå til innhold
Arkivverket

[#60976] Honningsvåg


Gjest Bente Snørteland
 Del

Recommended Posts

Gjest Bente Snørteland

Hei jeg lurer på om noen har informason om Peder Jensen født i Alta 1848.Han reiste fra Honningsvåg i 1904,er det noen som vet hvor han reiste til,og hvem han reiste sammen med?erpå jakt etter mi oldrfar,og jeg lurer på om dette er rett mann. Hilsen Bente

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bente Snørteland

Ja det er den peder Jensen jeg ønsker informasjonon om,han ble enkemann i 1896,så vi lurer på om han reiste til Usa i 1904,men der stopper alle spor. Bente

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marianne Solli

Hei Grethe.Jeg tror at Bente har alle de 8 eller 9 barna til dette ekteparet, så du ikke trenger å lete etter dem.Marianne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Bente Snørteland

Hei og takk for all informasjon.Det jeg prøver og finne ut av er hvor og når Peder døde,hans kone Aagot døde i 1894så jeg lurer på hvor Peder ble av etter han ble enkemann,lurer kanskje på om han reiste til Usa,mener ikke sikker. Bente

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.