Gå til innhold
Arkivverket

[#60986] Etterkommere til Johan E. Knoph og Marta M. Thorsen


Gjest Jarle Bogen
 Del

Recommended Posts

Gjest Jarle Bogen

Johan Enevald Knoph f. 1856 og Marta Marie Thorsen f. 1855 hadde 5 barn. Det var Malene, Marie, Olga, Einar, Elias. Jeg er etterkommer av Elias og har rimelig oversikt over den grenen, men mangler mye fra de andre søskene. Familien bodde først i Sendnes senere i Stavanger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

For ordens skyld – her er familien Knoph i Stavanger i 1900 Lenke. Malene, f. 1882, Elias Theodor, f. 1883, Inger Marie, f. 1889, Olga, f. 1891 og Leif Einar, f. 1895.Grethe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jarle Bogen

Ja, jeg var nok litt snar med navnene, så det er nok rett i innlegg nr.2. Litt mer om noen av barna. Det er trolig den rette Malene som er nevnt under innlegg nr 3, fødselsåret stemmer også med mine tidligere notater. Elias ble gift med Wilhelmine Smith fra Stord. Inger Marie ble trolig gift med en T. Gjesdahl. Om Gjesdahl er etternavnet eller stedsnavn er meg ukjent. Olga ble gift med Christian Eik. Leif Einar ble muligens gift med ei ved navn Randi?Jarle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.