Gå til innhold
Arkivverket

[#61006] Gravminner i Sverige?


Gjest Ottar Dahl
 Del

Recommended Posts

Gjest Ottar Dahl

Hei er det noen her som har et forslag til hvor jeg kan finne gravminner i Sverige? Noe som er tilnermet lik det som er laget av DISMvh. Ottar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ottar Dahl

Takk takk, har prøvd denne, men det virker som den er mest for tia før 1900, tenkte på noe mere etter 1900 og opp til i dag. Men takk takkOttar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Lene Hagen

heiJeg har cd'n Sveriges dødbok 1947-2003. Kan dødsfallene du ønsker å finne noe om ligge innenfor denne tiden. Send meg en mail: alenehagen@hotmail.comHilsen Anne Lene Hagen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ottar Dahl

Takk for tilbakemeldinger, Gravene jeg ser etter ligger i VesteråsDenne CD'n du har Anne, gjelder den for hele Sverige og hvor kan jeg skaffe meg den?Jeg ser etter min far 'Per Dahl f: 2 mai 1931 d: 31 august 1997' i tillegg ser jeg etter noen søsken av han osv.....Ottar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne Ludvigsen

Dahl, PerGråsparvsv 1 724 70 VästeråsDöd 31/8 1997.Folkbokförd i Västerås Lundby, Västerås kn (Västmanlands län, Västmanland).Född 2/5 1931 i Norge.Gift man (9/4 1966). -------------- Födelseförsamling i källan: NO

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne Ludvigsen

Har også 1980 tellingen, hvis du trenger personer der kan du sende en mail hanicka(a)start.noMvh Hanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ottar Dahl

Hei Hanne takk for svaret ditt,:-) Hvor har du funnet dette, er det en plass på nettet som jeg kan søke på eller??Mvh, Ottar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ottar Dahl

Hei Hanne fikk ikke med meg at du hadde sett flere navn ved Per sitt,:-) haha jo klart jeg kunne tenkt meg mere info på dem.Har du CD plate som ser i eller. Min e post er ot-dahl@online.no om du kunne sende dit. Mvh Ottar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ottar Dahl

Hei HannePrøvde å sende deg en mail men fikk den i retur uten avsender ????? Vet ikke hva som skjedde, har du fått noe fra meg eller??Ottar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.