Gå til innhold
Arkivverket

[#61025] Tyding av kirkebok


Gjest Britt Kristin Ingelsrud
 Del

Recommended Posts

Gjest Britt Kristin Ingelsrud
Lenke Grue ministerialbok 1864-1873 side 295 nr. 78, Gunder Pedersen Hanestad dødsfall.Kan noen se hva det står under anmerkningene?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Astrid K. Natvig

hei, lenken funket ikke - håper den følger her, men er usikker på hva som står i forbindelse med dødsfallet, noe med en mølle??? LenkeAstrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Else B. Rustad

Tror det står slik: Som Følge af Beskadigelse af en sprungen Møllesteen i Knausen øvre Mølle, levede omtr. i 8 TimerMvh Else B.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Finn Sollien

Hei Britt Kristin! Måtte se på dette enda engang, tror jeg har kommet til et resultat som er tilnærmet riktig: 'Som Følge af Beskadigelse af en sprungen Møllesten i Knauserud Mølle leved omtr. i 8 timer'. Tar dette opp igjen når jeg møter de som så på dette når jeg var på Grue Finnskog søndag. De var usikre på om det var en f eller s første bokstav i ordet. Mvh. Finn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.