Gå til innhold
Arkivverket

[#61106] Edvard (Martin) Nilsens, døde i Bergen 1912-


Gjest Kristin S. Aasen
 Del

Recommended Posts

Gjest Kristin S. Aasen

Hei.Jeg vil vite adresser, arvinger/etterlatte på vedkommende personer og fødselsår/dato: Edvard Martin Nilsen, død 26/8-1914.Edvard Nilsen, død 8/12-1916. Edvard Nilsen, død 15/5-1933.Edvard Martin Nilsen, død 22/5-1957.mvh. Kristin (S. Aasen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Her ville det vært enklere om vi fikk vite noe om den RETTE Edvard Martin Nilsen, f. eks. fødested og fødselsår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristin S. Aasen

Hei.Yngve N.: Takk for innlegg.'Min' rette Edvard Martin Nilsen/Nielsen som jeg leter/spør etter, er født 30/3-1849 i Bergen. Håper han er blant en av de døde Edvard (Martin) Nilsens.mvh. Kristin S. Aasen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristin S. Aasen

Hei Yngve N.Det kan se ut som mitt spørsmål fra i går er blitt oversett etter at jeg oppgav det RETTE fødested og fødselsår/måned (innlegg 3). Kanskje det er blitt oversett, fordi jeg sier takk først i innlegg 3 og fordi det er jeg som svarer i innlegg nr. 3. Derfor løfter jeg det opp.Finner du ham?mvh. Kristin S. Aasen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Det synes ikke å ha vært noen av disse!Edvard Martin N. død 1914 var 4 1/2 år, Edvard Nilsen død 1916 var 30. Edvard Nilsen død 1933 var født i 1869, og Edvard Martin Nilsen død 1957 var født i 1910.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristin S. Aasen

Hei Yngve N.Mange takk for ditt innlegg/svar/oppslag.Det var fint å vite når de forskjellige var født. Jeg får finne ut etterhvert om jeg kan finne ham på annen måte. Kanskje hans dødsfall ikke ble registrert slik som hans mor.mvh. Kristin S. Aasen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.