Gå til innhold
Arkivverket

[#61111] Tre systrer frå Knarrevik i Fjell (Sotra)


Gjest Halvor Skurtveit
 Del

Recommended Posts

Gjest Halvor Skurtveit

Ekteparet Jens Olsson (1863-1926) frå Nese i Fjell og Johanne Serene (Severine) Hansdotter (1862-1912) frå Alvøen budde i Knarrevik i Fjell frå ca. 1897 til dei døydde. Dei hadde tre døtrer: 1. Anne Bergitte Jensdotter, f. 8. august 1896 i Alvøen. 2. Borghild Marie Jensdotter, f. 26. april 1898 i Knarrevik. 3. Olevine Jørgine Jensdotter, f. 6. mai 1900 i Knarrevik.Er det nokon som veit kor det vart av dei tre døtrene? (Er interessert i opplysningar om ektefelle, bustad og dødsår.)Venleg helsing Halvor S.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oddvar Søreide

Det kan vel her også kommenterast at dei ved giftermål kanskje stod oppført med patronymet Olsen, slik som i 1900-tellinga Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kenneth Bratland

Nå kan ikke jeg svare på alle dine spørsmål, men noe kan jeg hjelpe med.På DIS sine gravsteiner finner jeg en gravstein under Loddefjord kirkegård med følgende navn: Johanne Olsen 1862-1912, Jens Olsen 1863-1926, Anna Olsen 1896-1959 og Olvine Jørgine Olsen 1900-1976.Når det gjelder Borghild finner jeg en gravstein i Loddefjord med navnene Borghild Hansen f. 26. april 1898 død 5. jan. 1986 og Oskar Hansen f. 7. jan. 1896 d. 11. jan. 1975Om dette er din Borghild vet jeg ikke, men det er en god kandidat.Mvh.Kenneth Bratland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Halvor Skurtveit

Takk for hjelpa! Det ser altså ut til at Anna og Olvine Jørgine var ugifte. Om nokon kjenner til etterkommarar etter Borghild, er eg interessert i få veta om det.Halvor S.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.